Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Morská panna

29. 05. 2015
0
1
193

v Rusku bola zima . Len obyčajná zima,ktorá sa nechcela odchýliť od svojich zvykov a koľajníc. Bola som mimo ulice, kázala som si nevstať dokým robota nebude hotová. Klasicky krabička cigariet bola pohodená feromónmi pudov. Transformovali sa do klkov tenkého čreva na obnovenie toku energie. Tŕpla som nahlúplo pozdĺž cesty vo svojej šialenosti, klasicky len sexuálne, ktorú nikto pre zmenu neohodnocuje, klasicky. Kto prednášal o svojej celistvosti bielej čiapočky naružovelého tvaru. Koniec dýchania, sexuálne vytlmočené. Odviezli ma už druhý krát, lebo mi bolo zima. Klasicky, ohodnotene, však prístupne.
Mrzlo tam dokonca aj cez sobotu. V sobotu tŕpli končatiny, nehybne sa pováľali priestupne pri zumbe slzami stekajúc medzi opicami. Som vrah po troch kávach súčasne s adekvátnym množstvom cukru, je to dobré na spánok, kým je ešte zima. Postávam si popriamo len v Rusku pre Lenina. Pre jeho dotyčnicu medzi vedomím vrstiev. Jednoducho needukatívny vzťah k predošlej generácii zapríčiňuje dvojčatnosť kumulácie drevín. Dreviny sme my, pomaly si rastieme, tak nazývajúc, hanbivo zdôrazňujeme poterbu vody. Žltá narkóza obyčajného rajského plynu ani nevie, kam sa dostala. Ani nedýcha, zajakáva sa pri každom nádychu, súcitne jej velíme, teľatá sa chytajú na vatových tyčinkách. Postávam, nemo si sledujem okolie z okna. Pre mamu, stále v jej mene, pre ňu velebiac a pre vzývajúc nudu.

Uštikla mi dva palčeky na náhrdelník malému chlapčekovi, ako uviedla pre moju osobnú ochotu. Klasicky prichádza kľud, snívam o tom raz. Pár úrazov za sebou, márnivých vied.
Vsúkam si súkno, aby som bola nenápadna, že vraj, ale nie som si istá, či sa takto postí, nuž ak niekto je schopný uznať metódy, teda zriadenia, ospravedlňujem sa, až tak, no, čo už, tak si raz možno sadnem na svoje miesto pred Vašu porotu. Ale asi neplačem, lebo som mŕtva.
Sladko však spím a mnohým veciam . Pokore. Tak mi prepáčte. Ale asi sa vyhýbam radšej kontaktu učenia sa podľa názoru mojej matky, jo. O, fuck !
Snáď ešte toto chápem, ak niekto chrápe, aj keď mi to naháňa zimomriavky, ktoré sa vlečú ako mravce, deväť miliónov mravcov, ktorých sa nebojíme. Dúfam, že moje predpoklady na toleranciu sú ako tak únosné pre spolužitie s ďakšími identitami. O, fuck!
Takýto kontakt je nanajvýš asi zaujímavý, vopred sa ospravedňujem svojim výkonom športovým, ach. Bolo toto, ale niet čo iného čakať, prijímam. Cukor, čokoládu, kávu, cigarety, iný režim, šplhanie sa, sláčanie sa, strhanie sa zo snov, keď nie je nov, priateľsky sa škľabiaci na vyžehleným prádlom. Nestíham sa, práve preto, cedím vážky. Poďme deti spať, už je neskoro, nevidíte, že plačem....Radšej nie. Nedokázali sa pozerať na lavičku. Čím azda bola ? Azda preto plakali. Ticho si zvykám na žuvačky, ako na spomnieky. Zajtra sa okolo nás bude obvíjať nočná obloha. Cukor.
Radšej nie. V Rusku mi býva dobre, občas hľadím na zastávku. Som koza. Kóza. Ako kónická deva Fortuna. Ako u nás. Nejako ma rozseklo vetrom a obilo vodou. Za tento pocit osamelosti dostávam čokoládu. Ako gauč Sladký hnedý gauč. Ako sa na ňom sedí dobre, ostatní musia plakať. Veľa sa toho nezmenilo, chlad v chladničke malej mojej izby viedol
ma stále späť. Asi, že zase plače v kúte, chuda. Sa hneva, či čo. Ve ked chce. I ked nechape.
Nevadi, je bal.
Jeho bal. Je hobal. Jeh obal. Jehoba l. Jeh obal. Jehobal. J ehobal. J ehob al. Je hob al. Jeh ob al. J eh ob al. J ehoba l. Jeho b al. Jeho ba l. J. L. L.J. J.L.J.L.J.
E.a. E.a.E.A.E.A.A.E.A.E.A.E.A.e.A.e.A.e.a.EE
ee
ee
ee
ee

a.A
e.E.
e.A.
A.e
.


1 názor

love pupils


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru