Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aktualita

31. 01. 2000
5
0
2234
Autor
Lampář
zmačkaný noviny z roku před spoustou let
na dně krabice od čehosi
čekaly celou tu dobu na mne
byl jsem překvapenej
jak byl tehdy svět černobílej
zmačkaný noviny z roku kdy zabili
Martina Luthera Kinga

....nebo zabili prezidenta Kennedyho.... ...... jak byl tehdy svět černobílej..... a proto L. King....... aha ..... ...... ,......... ............... slušná aktualitka *!!

crayfish
20. 02. 2001
Dát tip
nádherná pocitovka! *!

Print
02. 11. 2000
Dát tip
*!

Print
02. 05. 2000
Dát tip
*!

Print
24. 03. 2000
Dát tip
*!!!!!!

zámek
22. 03. 2000
Dát tip
... tak za tohle máš ode mě TIpíka ... to je ... pa-rád - ní ní ní ... opravdu dobré ... moc dobré ..

Anonym
04. 02. 2000
Dát tip
Mám sklon pomačkané noviny narovnávať, a krabice od čohosi, podrobiť bližšej obhliadke. Aby som zistila od čoho ! Tvoja báseň vo mne zanechala pocit zvedavosti, takej nespokojnej. Tie noviny si nemôžem prečítať.. ty, ty , ty ! ak mi teraz narastie dlhý nos, nebudem dočiahnuť na tlačítko "Dát jako tip" ! :-)

Anonym
04. 02. 2000
Dát tip
Volám sa ALOHA, anonymy ma poburujú, aj keď viem, že sú odo mňa :-)

Prokletí
03. 02. 2000
Dát tip
líbí,děkuju za kritiku, byl to skutečně jedinej den, psal jsem od 6,30 ráno přesně do půlnoci,měl jsem z toho docela dost, proto ta v ulfarite nakonec...
K Tobě:řekl jsem líbí, ale možná jsi se mohl dostat hlopubš, nechtěl-li jsi ale, pak slova Tvá jsou v pořádku...
Mnoho lebek !
m.

ergo
03. 02. 2000
Dát tip
je to samozřejmě dobrý, ale žeby ses dnes ještě něčemu divil, nebo byl překvapenej, neni to snad
jen další utvrzení ?

Rivka
02. 02. 2000
Dát tip
Osobní: Jsem úplně... (ale zase slušně vychovaná...), částečně mi to došlo až po přečtení první kritiky:)) Aha, a ten zbytek až po napsání tý mojí:)))) Ach jo... lepší už to nebude...
Věcná: Ovšem ta básnička je fajnová:-)

ViNiL
01. 02. 2000
Dát tip
tak

Merle
01. 02. 2000
Dát tip
jo

Miroslawek
31. 01. 2000
Dát tip
jo černobílej, to sedí...a nesedí, Martin Luther King byl barevný, barvy jeho silného ducha září přes ta léta a občas mám sny...

Marigold
31. 01. 2000
Dát tip
Lampi : dobrý.
Tyhle krátký vypoentovaný věcičky se mi od tebe fakt líbí.

Marigold
31. 01. 2000
Dát tip
PS: díky za tvou poslední kritiku...


AZALIN
31. 01. 2000
Dát tip
No comment.. peknej zaver..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru