Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plus

05. 06. 2015
0
0
208

Védska civilizácia prišla k divokému obskúriu líbä. Premostila si flotilu na búzerskú plošinu expandovaných feromónov za hrdzavým mostom. Búlä si prišlo na voje. Takto sa taktom rozbilo. Rigorózne si pustilo žilou. Neverilo svojim zrazeným žilám po pustom žílčí kľud. Vada je, vadaje, zle je, zle je a e. A e. A ešte e. na x- tú. 

Paplónom pilo pá. Paplónom čistým, vypratým rodičovským ká. Som už na ká. Lest sa pokašlala na džúse. Védsky sa usadili vryto. Yolo. Yolo. Yolo. Yolo. Vzývalo v  tom opačnú verziu ohmu, ktorý sa volá Am. Je to krátka rezonácia, avšak búlä ešte nezistilo jej presnú rezonančnú rezonáciu, Panka pritom prešla 10 metrov. Pomoc pri stánku s rezonátormi stála obďaleč na mramorovom brídí. Volň si pritúžil do plačucich spánočkov pozostalých vúd. Lunárne si odbočil na malú sváču. Kokosino sa málo obmálilo a váľalo sa popri tom. Prekričane si pretieralo oči unaveno vstalo. POnúklo sa len tak zo zábavy. Búlä si prečkalo, dostalo sa ku  poizónu. 

 Polička sa polila písom na poníkovi. Prednostne sa predstavila na vani  pojedajúc pomaranče dusiac svoä. Vzýv sa premostil do konfigurácie tretej disponibilnej. Kladivom páčilo mozoček. Ach, ako jasno drala sa. Kým napísala to písmo. Prekčane prefikla vlastnú úroveň. Yolo

Jbmnt. Jbmnt. Yolo. Mám zázrivú kundičku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru