Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žirafa

12. 03. 2002
2
4
1156
Autor
Spicemimi

Když  chodila  žirafa  ještě  do  školy, mívala  1 z  počtů i  ze  čtení, ale    z  tělocviku  měla  pokaždé  5,  protože  neuměla  kotrmelec.  Ať   dělala  co  dělala,  kotrmelec  udělat  nemohla.  Byla  z  toho  celá   nešťastná.  Kdekdo  jí  radil,  to  musíš  takhle  a  pak  zase  takhle,  koukej,  jak  je  to  jednoduché !  Ale  žirafě  se  to  nikdy  nepovedlo.  Nevěděla  co  má  dělat  s  krkem.  Paní  učitelka  říkala: žirafo,  ty  nemehlo  to  bude  pěkné  vysvědčení  a  co  tomu  řeknou  rodiče  ?  A žirafa  plakala  a  kdo  šel  kolem  myslel, že  prší.  Byl  konec  školního  roku  a  vydávalo  se  vysvědčení.  Žirafa  opravdu  dostala   z  tělocviku  5.  Když  přišla  domů, přiznala  se,  že  má  5  z  tělocviku,  rodiče  tomu  nic  neřekli, jen  odešli  do  vedlejšího  pokoje.  Když  se  vraceli,  nesli  svá  vysvědčení  a  tam  měli  taky  5  z  tělocviku.

4 názory

aha, som sa zle mrkla... :) tak aj ja si tipnem, dík za upozornenie :)

palino8
04. 03. 2008
Dát tip
tip a chyby opraví neviem kedy, lebo naposledy tu autorka bola asi pred šiestimi rokmi...


poopravuj chyby, je to podarené :) zatiaľ len klub :)

Démétér
16. 03. 2002
Dát tip
Každý v něčem vyniká,jako například žirafa v počtech a čtení.Ale má i své slabé stránky.

Mazlík
12. 03. 2002
Dát tip
takovy rodice bych chtela mit abych se nebala za nimi prijit

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru