Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec v kostele

07. 06. 2015
1
6
472
Autor
Dany D

Dlaně kladu na oltář

s pocitem možná oddaným.

Mou kůži pohlcuje chladná zář,

co se prohání prostorem kostelním.

 

Vidím mír a pokoru.

Promlouvá ke mně smrt.

Proč jsi za mnou přišla do chrámu?

Chceš opět s někým vypomoct?

 

S tebou, má drahá, já už nechci nic mít.

Právě tu prosím o odpuštění za ty činy.

Snad mám šanci, abych nemusel v pekle shnit. 

Kvůli tvému našeptávání jsem byl vrahem bez viny.

 

A proto tě odmítám a přijímám zároveň.

Můj život byl nelidsky zohaven.

A proto tě žádám, vezmi si mě.

Můj život bez dobra patří už jen tobě. 


6 názorů

Miroslawek
10. 06. 2015
Dát tip

HF: nijak nezpochybňuji tvůj čtenářský zážitek (neboť i čtení poezie je svého druhu umění), ale báseň jako taková je špatná, typický začátečnický text plný řemeslných prohřešků, kostrbatostí a selhání. Autor za to nemůže, každý nějak začíná... a třebas já i daleko hůř.

Když máš potřebu se mnou polemizovat, možná bys mohla nabídnout více než prosté tvrzení a konkrétněji mi osvětlit, cože je na tom tak dobrého, ať se zbytečně nevysiluji s věcmi mimo tvou rozlišovací schopnost.


Miroslawku, nemáš pravdu, tohle je moc dobré. Tip *


Miroslawek
09. 06. 2015
Dát tip

Mária: aj inak to stojí za ***... krivká na obe nohy... a to bez ohledu na můj osobní vkus. Je-li účelem tvých avíz přesvědčovat mě o opaku, pak mne přesvědčuješ jen o tom, že neumíš číst. Což mi nijak nevadí, to je čistě tvůj problém, ovšem považuji za vhodné tě o tom zpravit, abys případně šetřila dech.


najmä 2
09. 06. 2015
Dát tip

Neviem to dopozerať.


Rytmus je rozhádzaný, ale inak ***

...Kvůli tvému našeptávání jsem byl vrahem bez viny....


Miroslawek
07. 06. 2015
Dát tip

chtělo by to začít u rytmu, ty věci další přijdou pak samy... a nebo ne... a i to bude znamení...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru