Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní

11. 07. 2015
3
6
621
Autor
Minminzemi

Červené víno
je tak trpká chut léta
když vadne listí.


6 názorů

snake_01
15. 03. 2016
Dát tip

Na haiku je to trochu dost abstraktní, ale na druhou stranu si cením dodržení go-šiči-go i kigo. Jako miniatura je to ale perfektní, líbí se mi to, jak motiv listů evokuje skrze víno vzpomínku na léto, i vystižení konotace té vzpomínky. Není jednoduché vtěsnat tak komplikované sdělení do 17 slabik. T.


Minminzemi
10. 02. 2016
Dát tip

Ahoj Minty, 

Děkuji :) ono kam nacpat ty má freestyle haika je pro me fakt otázkou... dost jsem uz uvažoval abych nemusel poslouchat různé kritiky ze to dám do miniatur.. zas na druhou stranu se mi část té formy líbí...

Děkuji Ti za milou recenzi :) udělala radost :)


Minty
10. 02. 2016
Dát tip

Mně se to líbilo jako připomínka lepších stránek podzimu, žánrově správně nebo ne, má to tip za roztomilost.

Fakt tu potřebujeme víc kategorií, se pak nebude každý muset snažit vtěstnat nové ideje do pevných krabiček.


Minminzemi
29. 08. 2015
Dát tip

Děkuji Vám oboum :)

 


Umbratica
15. 07. 2015
Dát tip

Myslím,že jsi chtěla nějak postavit vedle sebe červeň podzimního

listí a trpkou chutˇ červeného vína.Zatím mi to ale připadá spíš jen jako

náčrt k haiku. - Možná,že zformulovat haiku správně je to nejtěžší.

Zkoušej to znova a znova,dokud to nebude ono.Nic jiného se dělat

nedá.


Grisha
12. 07. 2015
Dát tip

Nejsem si jistá, zda-li to lze považovat za haiku. Listí přeci neuvadne v jediném okamžiku. Je to zdlouhavý proces. Haiku má zachytit prchavý moment.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru