Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VZKAZ

19. 07. 2015
3
6
284
Autor
romloh
 
VZKAZ
 

ON TEN ŽIVOT JE JAKO BY JSME SEDĚLI NA TÉ JEDNÉ LOPATCE OD PARNÍKU.  JEDNOU ZALÍTNEME POD VODU, JINDY JSME ZAS NAD VODOU A TÍM, ŽE JSME JEDNOU NAHOŘE A JINDY DOLE, SE TEN PARNÍK MŮŽE SUNOUT DOPŘEDU.  


6 názorů

tesil boy
21. 07. 2015
Dát tip

Ono je to de fakto to samý, jestli Jin a Jang, + a -, černá a bílá, začátek a konec...

Lidí s pokleslou myslí je bohužel většina. A mám taký neblahý dojem, že je jich čím dál větší podíl. Je dobrý jim to často připomínat, že nemůže být pořád jen dobře a "ekonomický boom".


romloh
20. 07. 2015
Dát tip

Anděli - to vůbec není o Jing Jang, do kterého jsi (vypadá to tak¨) zahleděný. Jsi zde zcela mimo. Jde jen o povzbuzující prostou myšlenku k lidem s pokleslou myslí proto vzkaz. 

Tesil boy - někdo vidí dualitu, někdo Jing Jang. Jak se mezi sebou domluvíte. 


Anděl
19. 07. 2015
Dát tip

Stále je to o Růstu. Jing Jang.Za rohem vždy číhá jang. Abys rostl.


tesil boy
19. 07. 2015
Dát tip

A nebo na ručičce od hodin. Kdyby nebyla dualita, nebyla by evoluce. *


 K úvaze -

Za předpokladu, že by existovala dvě různá prostředí životních událostí .. těch je však tolik, co jejich konzumentů-jednotlivých lidí.

K poezii -

tam by se mi to líbilo

K filosofii -

platnější bude smaragdová deska. "Jak dole tak nahoře "  :-)

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru