Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám ráda

13. 03. 2002
5
0
1317
Autor
Hortenzie

...co říct? prostě: mám ráda...

Mám ráda místa, kde nikdo není.

Mám ráda chvíle, kdy znám jen snění.

Mám ráda vůni posečené trávy.

Mám ráda místa, kde dřív se pásly krávy.

Mám ráda kamzičník, vypadá jak slunce.

Mám ráda, když můžu ve vodě honit pulce.

Mám ráda stromy, co nad hlavou mi šumí.

Mám ráda bouři, co za teplých nocí duní.

Mám ráda kameny – oblázky v potoku.

Mám ráda vlak, před kterým přidám vždy do kroku.

Mám ráda posekanou mez.

Mám ráda hluboký smrkový les.

Mám ráda vůni dřeva, slunce a sena.

Mám ráda místa, kde stala se ze mě žena.

Mám ráda tebe, jak tě miluji.

Ale sama se bojím toho, co Ti slibuji...

 


Prokletí
15. 04. 2002
Dát tip
už je pozdě, abych tu něco říkal, nemyslíš? ;o) m.

Hortenzie
15. 04. 2002
Dát tip
a já zrovna tuhle tak nemám ráda...připadá mi hrozně dětská...

Prokletí
15. 04. 2002
Dát tip
dobže, sme dohodnutý ;o) m.

Hortenzie
06. 04. 2002
Dát tip
díky anonýmku...

gama
25. 03. 2002
Dát tip
Jsi romantická duše. Tvá dílka se mi líbí. TIP

hochstapler
18. 03. 2002
Dát tip
cau je to pekny ale myslim ze spis min originalni nez vic a nemusis byt spisovna ono dostane uplne jinej rozmer kdyz reknes "ja te miluju" misto "ja te miluji" tvoje laska prece nechce byt podle vsech ucebnic a pravidel a tabulek a norem tak se tomu bran jestli teda chces ...ja jsem takovej blbec m.

Hortenzie
18. 03. 2002
Dát tip
hochstapler: blbec? ne... snad jen: mojí lásce bude stačit, že bude a pak mi už asi bude jedno jestli je normová nebo neni, ale popravdě ti napíšu, že normová neni...je trochu...řekněme...z daleka?

Gadeiros
15. 03. 2002
Dát tip
Jo, jo, člověk by měl na životě hledat především, to co jeho duši povznáší a přináší mu radost. Nečekat, že náhodou přijde nějaká fakt velká věc, která ho učiní šťastným, ale to povznášející odhalit v naprosto obyčejných věcech, které má okolo sebe, jen jim nedává prostor, aby na něho mohly působit.

Hortenzie
15. 03. 2002
Dát tip
včera jsem ztratila člověka, ne kterým mi moc záleželo. už ho nikdy neuvidim. snad bych měla brečet, utírat slzy a neusmívat se. nejde to. kdybych to dělala, bylo by mi hrozně...

Gadeiros
14. 03. 2002
Dát tip
Krásný. Je z toho cítit radost ze života a to už se dneska moc nevidí.TIP

Juřin
14. 03. 2002
Dát tip
...z Prahy?

Hortenzie
14. 03. 2002
Dát tip
proč ne z Prahy?

Hortenzie
14. 03. 2002
Dát tip
každopádně díky za to, co jste tu napsali... Mpj: když je člověk zamilovanej, slíbí všechno...teda...skoro všechno...každopádně by člověk měl vždycky mít rád víc sebe než toho druhýho... Gadeiros: víš, radost ze života už mám. dneska jsem si cestou ze školy koupila sněženky a bylo mi krásně...

Mazlík
13. 03. 2002
Dát tip
broucku, to je moc moc hezky

Mpj
13. 03. 2002
Dát tip
Když se bojíš, tak neslibuj. Hmm.... To asi není moc dobrá rada, není-liž pravda? Ale pravda je, že ti to tu pěkně oTIPuju :×)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru