Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmikrásce

01. 02. 2000
5
0
1256
Autor
Krtek

Jen pro Tebe....

Jsi moje sedmikráska, budu si Tì hýčkat, a opatrně, pomaličku lísteček po lístečku, Tě otrhám, abych zjistil, jak moc mě máš ráda. Jsi moje beruška, položím si Tì na dlaň, a opatrně, pomaličku Ti utrhnu křidýlka, abys mi nemohla nikdy odletět. Jsi moje sluníčko, zavážu Ti oči, a opatrně, pomaličku, Tì zavřu do skříně abys svítila jenom a jenom pro mně. Jsi moje princezna, obleču Ti krásné šaty a opatrně, pomaličku Tě píchnu trnem, abys spala jenom se mnou. A ty si stěžuješ, že Tě nemám rád.
cup_of_tea
09. 12. 2001
Dát tip
To se mi hrozne libi... P.S.Musi byt fakt radost byt tvoje sedmikrasa.. :))) ***

Saxanka
08. 05. 2000
Dát tip
Chtěla bych být Tvoje sedmikráska... škoda že nejsem

Print
11. 03. 2000
Dát tip
Krtku...fakt teď nevím, co bych chtěl být... Trhal bys mi i něco jinýho?:-)))

Kája
04. 02. 2000
Dát tip
Moč se mi to líbí/alebo páčí?

Marigold
04. 02. 2000
Dát tip
Merle: Jóóó !! PRAHA !!!!
Krtek: Ale Brno je taky dobrý..:-)))
A ty seš taky dobrej...:-))))

ALOHA
04. 02. 2000
Dát tip
Marigold, Krtek to tuším vie..

Merle
03. 02. 2000
Dát tip
Rivka: já jim je neberu, jen Praha je prostě větší... :-))
BTW: nedávno kamarád telefonoval do Prahy kvůli škole, a nějak došli k bydlišti. Dívčina se nevěřícným tónem zeptala: A to nejste z Prahy? jako kdybych ji slyšel: A to tam máte TELEFON???

Merle
02. 02. 2000
Dát tip
Dokonalé!! Přesně a vtipně si vystihl problém dnešních lásek... tip jak PRAHA

Rivka
02. 02. 2000
Dát tip
Merle: :-)))) A pak se divme, že nám ti Moraváci vyčítají pragocentrismus, když už jim nenecháme ani frazeologismy:-)))

Krtek
02. 02. 2000
Dát tip
No. Ja ale nejsem prirozenej Moravak. Ja su tu jen na navsteve.
Ale moc vam vsem dekuju ;-))

ALOHA
01. 02. 2000
Dát tip
Krtko, ty milovník prírody ! No získal si si ma tým, že si svojej lienke uznal aspoň tých sedem bodiek :-)
+++ ALOHA +++

Anonym
01. 02. 2000
Dát tip
Libi se mi ten neznej nadhled, Krtku :o)
Ahoj
Lampar

ViNiL
01. 02. 2000
Dát tip
"Einfach genial!" jak říkáme my Česi a Šlováci...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru