Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

P. Š. D. (poezie šedého dne)

22. 08. 2015
0
4
424
Autor
tesil boy

Konverzace

 

Když jsem se ptal chodníku
neodpověděl mi
pak jsem se ptal stromu
taky neodpověděl
podobně vše ostatní

až na zeď
ta mi konečně odpověděla:
„dělej co uznáš za vhodné
ale musíš být ochoten
nést všechny následky“

To přece není pořádná odpověď!
pomyslel jsem si
poté už jsem se jich
na nic neptal

S lidma je daleko
lepší konverzace
(jak kdy)

 

Mikropohádka

 

Za devatero horami
a devatero řekami
konaly se kdysi
volby do parlamentu
k volbám nikdo nepřišel
tak si nakonec
nechali svého krále

 

Oddělit zdražení od slev

 

Katalogy plné nabídek
nabídky plné katalogů
jen vydrž hochu!
před vánocemi budou lepší
a po vánocích ještě lepší


4 názory

tesil boy
01. 09. 2015
Dát tip

Mně to divný není, nejsem tady obecně moc oblíben. I když - to je vlastně to poslední co mi vadí...

Jen klidně očekávej, ale obrň se trpělivostí. Múza mě (bohužel) vážně nelíbá každý den.


Jasné, to ja chápem, že ti šlo o kritiku nejakých tých politických pomerov. Mne politika nevadí ako téma, ja sa vyjadrujem k spracovaniu. Očakávam ďalšie! (inak, celkovo vidím, že kritík a komentárov je tu dosť málo, divné)


tesil boy
31. 08. 2015
Dát tip

Díky vřele, darkmattersí bratře, za ledoborčí prolomení dlouhého opomíjení mé tvorby. :-)

Teď k věci: s tím chodníkem a stromem jsem to předpokládal, to je takové vděčné. Dále je mi líto, žes dostatečně neocenil druhou báseň, má to být něco jako aforismus, tepající "liberální" a "demokratické" systémy.

A ta třetí tepe, ale jen tak zlehka taktně, dnešní spotřební nebo chceš-li, spotřebitelský styl života. Nicméně je mi jasné, že když to máš každý den ve schránce, tak ještě na literárním serveru je to už trochu vopruz. No nic, chápu...

Snad tě více osloví má další báseň (až zase někdy bude).


toto sa mi veľmi páči: "Když jsem se ptal chodníku/ neodpověděl mi/ pak jsem se ptal stromu/ taky neodpověděl/ podobně vše ostatní"... tá taká banalita a dráma všedného dňa. No a tá stredná o voľbách je slabá a posledná o čosi lešie, ale nie moc. Ale nápad s otázkami pre chodník a strom ostáva super, pretože... je to vtipné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru