Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrdina

14. 03. 2002
4
0
1579
Autor
breta

 Jako každý mužský i já jsem velký chlapák. Popíšu , jak jsem se před nedávnem neohroženě postavil nezvanému hostu.

Na hodinách bylo právě 3:40 ráno - před pár minutkami jsem dorazil domů z kanclu. Opatrně se osprchovat, abych nevzbudil celý dům a hurá do hajan……..

Ale co to?  Na půdě slyším randál, jako by tam cvičila rota vojáků….. Opatrně a se srdcem v hrdle (nebo v gatích – už nevím….) se kradu ke dveřím vedoucím na půdu….. každý můj krok se rozléhá celým domem….. a za dveřmi určitě někdo je…. V jedné ruce třímám rouru od vysavače, ve druhé mobil s připraveným číslem na policii a beru za kliku……. (Mozek pracuje a vymýšlí nesmyslné teorie, které mi v tu chvíli připadají náramně reálné…. )  …… NIC….  nemám baterku a nevidím do vzdálených koutů půdy…. TICHO….….. Pokud nepočítám mé srdce, které vyhrává techno …..Nemůžu zastavit chvění v kolenou…..  Zase zavírám dveře a poslouchám…..  Šramot začal znovu a ještě hlasitěji….. je mi to jasné – vetřelec se pokouší o útěk….. Zamykám dveře, jdu opatrně do přízemí a odhodlaně rozrážím dveře na dvůr, abych překvapil…..  a……….

……….na vrcholu střechy sedí kuna a směje se mi drze do očí…… Hledala možná něco k snědku nebo místo k bydlení….

Tak takový jsem já geroj, ale pro přátele mám připravenou verzi s pěti snědými

chlapíky, které jsem zahnal na útěk s holýma rukama….. :o)


Zolo
07. 07. 2003
Dát tip
trapnýmu vše trapný ...

breta
07. 07. 2003
Dát tip
Zolo: opravdu Ti to tak připadá?

Zolo
07. 07. 2003
Dát tip
jsem trapný, nic si z toho nedělej, jestlli nechceš ...

hihi....

Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
šikovný dílko!

breta
13. 08. 2002
Dát tip
Kytička: to buď ráda :o) děkuji :o) ivana: jo - vezmu si k srdci, dík :o) galaxy: to jsem rád :o)) díky :o)

galaxy
12. 08. 2002
Dát tip
Pobavilo mě to :o)))))*

ivana
29. 05. 2002
Dát tip
Trochu bych to zkrátila, ale dobrý

Kytička
03. 04. 2002
Dát tip
Chicht, to je roztomilý :-), ještě že nemám půdu ani sklep :o) ****

breta
21. 03. 2002
Dát tip
horák: hokejka s baterkou by bývala byla lepší kombinace :o) Dabi: díky :o)

papouch
18. 03. 2002
Dát tip
pótfora jedna :-)

horák
15. 03. 2002
Dát tip
Ten mobil, to je dobrý nápad. Já si vždycky beru do sklepa jenom hokejku.

Dabi
15. 03. 2002
Dát tip
:o)) To se ti povedlo ! Můj t*

Orbi
15. 03. 2002
Dát tip
:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru