Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zkažený žaludek

03. 10. 2015
0
1
397
Autor
Nikavero

Zkažený žaludek

 

Zvrhlá zebra Zuzana zákeřně zvrací zbytky zkažené zebří zelňačky ze zákoutí zimní zahrady. Zpoza zeleninového záhonu zní zapnuté zprávy Zdeňka Žížaly. Znuděn zesměšňováním Zemana zevluje, zívá, zůstává zde. Značné zvracení Zebry Zuzky zní zezhora.Zdenda Žížala zvedá zastaralou zrezlou zahradní zbíječku. Zezdola zle zařve: Zebro, zvládneš zastavit zvracení? Zajisté znáš zdravotnici Žábu. Žába zřejmě zastaví zvracení, zmírní znaky zkaženého žaludku.Žába zmáčkla zvonek. Zvonek zmíravě, zesláble zazvonil, zvuk zanikl. Zebra ze zimní zahrady zjistila, že Žába zaplaťpánbůh zasáhne.Začala zdravotncký zásah. Zakoupila zdravou zázvorovou zavařeninu. Zázvor zklidní zkažený žaludek,zmírní zvracení,zahalekala Žába ze zdola.Zebra zhltla zavařeninu,,zubožený žaludek zakručel, zabolel ,zaskučel, Zebra zmodrala, zvracení začlo znovu. Zdeňek Žížala zahlédl zcela zpruzenou Žábu. Zavařeninu zapomněla Zebře zabavit. Zdeněk zívá, zaspal zakončení zpráv Zak ze západu země. Ze zimní zahrady zaslechl zesilující zvracení zaručeně Zebry Zuzky. Zavařenina znovu zničila žaludek značně závažně.


1 názor

Lakrov
19. 10. 2015
Dát tip

Není to sice tak úplně pohádka -- spíš slovní hříčka --, ale uznávám, že Zet není v češtine zas tak frekventovaná počáteční hláska (joko třeba Pé), takže poskládat text, který by aspoň trochu dával smysl, není -- ani po rozšíření na Žet -- vůbec snadné. Výsledek trochu kazí absence mezer za interpunkčními znaménky a (drobný) překlep (...Zdeňěk...)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru