Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Let

19. 03. 2002
5
0
787
Autor
Kuba_r

Nebýt mého slibu tak bych to nenapsal, děkuji.

Jednou mě někdo poprosil ať ho naučím lítat.
A proč taky ne, vždyť lítat není těžké.
Jdu po schodech, pořád výš a výš, až na střechu tohoto velkého
mrakodrapu.
Ano řek sem jí to, řek sem že to není těžké.
Tak to dokaž ty srabe a skoč.
Neotáčej se před tím jak před celým životem.
Tomu už neujdeš, jednou si jí to pověděl tak najdi odvahu a dokaž
to.
Stojím na kraji a třepou se mi nohy.
Chci aby věděla, že nejsem srab.
Chci aby věděla, že na to mám, a že lítat není těžké.
Couvám zpátky, nemohu se tam dolů dívat.
NE.
Rozbíhám se a skáču.
Zavírám oči a leťím.
Ano já opravdu lítám.
Otvírám oči a nastupuji do tramvaje.
Ale já letěl, já doopravdy letěl.
A každý kdo má sny tak lítá.

Celinka
21. 04. 2002
Dát tip
Zapůsobilo, myšlenka je podle mě dost dobrá, ale nežiješ tady proto, abys někomu něco dokazoval, nemyslíš??? Život je dost krátkej na to, abys musel dokazovat někomu něco o lítání, teda aspoň podle mě... A myslím, že ne každý, kdo má sny, tak lítá... Já mám sny a nelítám, jedině tak v pekle nad propastí.... Ale jak jsem řekla.... Imaginačně je to dost dobré... Jen tak dál...

Amanda
22. 03. 2002
Dát tip
Krasne snilkovske... ten zaver byl necekany...libilo

Kuba_r
19. 03. 2002
Dát tip
Jsem ráda, že jsem zase první...Šak ty víš.Děkuju za perfektní lekci a ze nejsi srab!Jo a mimochodem, všimla sem si, že se ti netřepou jen kolena...:))) J.

Rapta
19. 03. 2002
Dát tip
Chybka, pismak to podelal. Na to abych ti tu mohla napsat kritiku, musim byt zaregistrovana.Tak promin, ze sem tu prvni psala na tve meno.Promin, ze sem se na tebe prishlasila...

tanganika
19. 03. 2002
Dát tip
lietat je krasne...lietam kazdy den..kazdu minutu!!! trochu mi to pripomina film: City of angels! ked skocil aby bol s nou! ale paci sa mi, takze iba t*!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru