Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Porno jako evoluční inovace

21. 02. 2016
0
5
459
Autor
Chinaski_OOP

taková menší provokace, schválně kdo se chytne...

Už mě serou všechny ty kecy, jak je péčko škodlivý. To je stejná blbost jako tvrdit, že je škodlivý nosit boty. Souhlas, koukáte-li často na péčko, tak vás pak běžný kontakt s lidmi moc nerajcuje. To je fakt. Stejně jako když nosíte na nohách celej život boty, tak vás pak ojedinělá chůze na boso může pěkně srát. Vyvozuje z toho proto někdo ten geniální závěr, že boty jsou na píču a oddalují člověka od jeho přirozeného stavu "boso-nohého" mamrda? Ani hovno. Teda kromě pár pašahanejch kreténů, který jsou dost minoritní a pro většinu nezajímavý. Pardon Jaroslave, no offence.

Takže pro mě je to jednom otázka převažujícího kulturního diskurzu. Na boty už jsme si zvykli, porno ještě u někoho vyvolává "pozdvižení obočí". A přitom je to vlastně totéž. Člověk potřebuje sexuální uspokojení. Tečka. Život bez sexu je na píču. Jste pořád podrážděný, přecitlivělý, ustrašený, bez sebevědomí, zkrátka posraný až na půdu. A pak, když už je nejhůř, jdete v tomhle stavu mezi lidi škemrat o trochu lásky. Hovno. Jak říkal už Ježíš: "Kdo má, tomu bude dáno. A ten kdo nemá, tomu bude odňato i to co má." Amen bratře. Posránkové dostanou v nejlepším případě vždy jen zbytky od večeře a soucitné pohlazení. Vítěz přijde a ošuká královnu plesu. A za tejden zase. Je to sebe naplňující se proroctví. Tak to bylo, je a bude. Bůh, příroda nebo ten Darvin s tou jeho kurva evolucí to tak zařídili. Prostě, jak se říká u nás na vsi: "větší pes mrdá". No a co teď s tím, když už jste jednou jako pes moc nevyrostli?

                Lidi byli vždycky dost vynalézavý bestie. Bůh jim řekl: "V potu tváře budeš dobývat svou skývu chleba", no a člověk po tom co mu otrnulo z toho, že mu někdo hodil všechny hračky do kanálu (vyhnal ho z Ráje), tak co udělal? Snaží se dobývat čím dál větší kus skývy chleba, s vynaložením co nejmenšího množství potu. No není to tak? Místo lovení mamutů, jsme začali chovat dobytek. Místo pobíhání po lese a sbírání bobulí, jsme začali pěstovat obilí hned za prdelí. Místo chrápání v nějaké studené díře, jsme si začali stavět baráky. Místo chození po svejch jsme si ochočili pár zvířat, který byli dost blbý na to, aby nás nosili. A pak, protože ježdění na zvířatech už bylo okoukaný a navíc z toho bolela prdel, vymysleli jsme kolo. A pak jsme těch kol dali víc k sobě a vymysleli jsme si auto. A tak dále a tak dále. Je to pořád o tom samým – jde o rychlost a pohodlí.

                 Anebo jinak, nejdřív jsme se zabíjeli normálně rukama-nohama, jak se dalo. Pak nějakýho chytrýho chlupatýho zmrda napadlo vzít do ruku klacek a nejednou z něj byl král věčírku. Pak jsme ten klacek různě vylepšovali a vylepšovali, až zas někoho napadlo, že by nemuselo bejt vůbec špatný udělat takovej klacek, kterej se pěkně zabodne, po tom co ho hodíš. No a zatím to skončilo tím, že jsem před pár stoletími vymysleli "střílící klacky". Proč k tomu druhýmu čurákovi chodit na blízko, když ho můžu kuchnout hezky zdálky - aspoň už se nemusíme dál dívat na tu jeho zkrvavenou držku. Vývoj jde pořád dopředu. A v sexu jakbysmet. Myslíte, že ne?

                 Potřeba si to pořádně udělat, je potřeba jako každá jiná. Mám hlad, jdu se najíst. Mám žízeň, seženu si pití. Bolí mě břicho, jdu se vysrat. Všechny tyhle bazální potřeby jsou v jistém smyslu "antiseptický" - tzn. člověk je může uspokojovat bez emoční vazby vůči tomu, kdo mu je pomáhá uspokojit. Dovedete si představit, jaký by to bylo, muset nejdřív okouzlit prodavačku v krámě, aby vám pak milostivě dala jednu užmoulanou housku? Ne? Tak proč bysme to kurva měli stále aplikovat v oblasti sexu? Nota bene, když už existuje způsob, jak "slíznout smetanu", bez nutnosti vodit si domů celou krávu. A to ani nemluvím o tom, že díky pornu může člověk ochutnávat smetanu stále novou a neokoukanou. Navíc je to skoro zadarmo a bez námahy. Bez ponižování a přetvařování. Máte na to chuť? Stačí se připojit k netu a během pár sekund máte obrazovku plnou vzdychajících kundiček a stopořenejch vocasů. Nemusíte si už hledat žádnou buchtu, co vám jednou za čas podrží a ještě se bude tvářit, že vám dělá laskavost. Nemusíte ji věšet bulíky na nos, jak ji strašně milujete, jenom proto, aby vás trochu podrbala na koulích. Nemusíte se vídat s její tchýní, poslouchat její blbý kecy když má krámy, koukat se s ní na Ordinaci v růžový zahradě, podvádět ji v práci se sekretářkou a pak si užívat  pocity viny... Nic z toho už nadále díky péčku nemusíte. Takže můj závěr vás nepřekvapí, porno místo klasickýho sexu je jasná budoucnost lidstva.

                Jasně, řeknete si teď, pokud jste náhodou dočetli až sem, to jsou věchno píčoviny na entou.  A navíc určitě od citovýho mrzáka, co si neumí najít vlastní holku a tak pláchá hovadiny, aby jimi zakryl svůj pocit zmaru a beznaděje. A já vám na to říkám: " Máte z 99% pravdu." Kromě toho přiznávám, ta argumentace taky dost pokulhává. Z toho, že si vozíme prdele v autě a bydlíme v bejvácích s ústředním topením, automaticky nevyplývá, že je to něco fakt super. A z toho, že se umíme čím dál tím líp zabíjet, už vůbec ne. Ne všechno co přišlo "potom" je zákonitě lepší než to "předtím". Dřív žádný porno nebylo, teď porno je a proto je porno dobré - to je úvaha jak od televizní rosničky. Historie lidstva zná přece tisíce případů regresí zpátky, různých slepých uliček a do nebe volajících omylů. Porno může bejt klidně jeden z nich. Je to pořád poměrně mladej fenomén. Možná se za pár dalších desítek let ukáže, jaká to byla škodlivá píčovina... jako třeba hnojení DDT, hliníkový ešusy anebo to, že jsme vůbec na začátku věků slezli z těch zkurvenejch stromů.

                Ale než se tak stane (a možná taky, aby se tak mohlo stát), pekařina je pro mě jasná volba. HAWK !

 

 


5 názorů

K3
30. 11. 2016
Dát tip

Ani jsem to nedočetl. Ale nemyslím kvůli pornu i když porno storno ale spíš jak je to podané.


careful
23. 02. 2016
Dát tip

 Možná by to mělo být spíš Howgh...Hawk bude asi nějaká skomolená varianta, tipuju.... a prý to znamená, že domluvil.


pedvo
23. 02. 2016
Dát tip

Nějak mi není jasný význam slova HAWK na konci. Znamená to jestřáb a má to ještě dost dalších významů. Žádný mi sem však nepasuje.


Lnice
22. 02. 2016
Dát tip

Darvin se správně píše Darwin


careful
21. 02. 2016
Dát tip

no, hlavně mě bude zajímat, jaký bude tvůj názor na porno, až v něm bude hrát například tvá dcerunka (nebo bude argumentovat, abys neremcal, když na to koukáš taky a tvrdíš, jak je to neškodný)...ono s pornem to je ošemetné...já si například myslím, že mezi přehnaným souložením nebo i honěním a sníženým intelektem možná něco bude:DD...možná vlivem hormonů vyplavovaných při tom do těla... navíc mladí (asi nejen) hoši, co sledují porno, pak často mají tendence nutit své partnerky a partnery do věcí, které se jim nelíbí, nebo jim připadají nechutné, nebo ponižující, páč si podle péčka udělali představu, že to tak je normální.... a ony ty věci s análem a orálem zas tak zdravé nejsou... stále se zvyšující počet rakoviny úst mluví za vše (jo, je to z toho)...navíc ti lidé pak mají i pocit, že střídat často partnery je pohoda


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru