Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak pravil Zaražtužka

12. 03. 2016
9
19
913
Autor
careful

atomy...lidé... planety...

prej panta rej!

ha!

...dyť sebou jen směšně melou

nikam se nehnou

a každý bůh se stane cynikem


19 názorů

unisex
16. 10. 2016
Dát tip

úžasné! tip a výběr!


careful
16. 03. 2016
Dát tip

já jsem takový myslitel, že chápu i tebe:D... a nikde netvrdím, že nemáš pravdu a pohab musí být nějaký posun vpřed, nebo změna...jen se to tak prostě všeobecně imho fakt bere


careful
14. 03. 2016
Dát tip

...asi takhle..jasně, že to nemusí být pohyb vpřed, mít smysl, nebo dokonce cíl, ale většina lidí to tak optimistický vnímá...předpokládá nějaký pohyb jako vývoj... cynik ne, cynik ví, že všechno je jen zdání a všechno je na hovno...

snake: Dík za koment


snake_01
13. 03. 2016
Dát tip

Já tomu rozumím tak, že pantha rei znamená plynutí, proměnu od něčeho k něčemu, zatímco mletí je bezcílné. A to sloveso nehnou se nevztahuje k pohybu, a pokd ano, tak pouze metaforicky - ve smyslu vepokročí, nezdokonalí atp. T.


careful
12. 03. 2016
Dát tip

..no a zmítání vede leda do perdele, Zdendo...udělala bych smajlíka, ale nemůžu...


careful
12. 03. 2016
Dát tip

to, co ty vidíš jako pohyb j(tedy něco, co se snad může zdát i ušlechtilé) e ve slovníku cynika zbytečné, nudné zmítání, co nikam nevede,a které by ani nemuselo být...


careful
12. 03. 2016
Dát tip

..jo, možná se to zdá být protimluv...ale není...pohyb je jen zdání, všechno je furt stejné.. jen se to zmítá v křeči agónie, která se optimistům jeví pohybem...a někomu hodně naivnímu  možná i pokrokem...


careful
12. 03. 2016
Dát tip

..možná je to tím, že jsi cynik a tak pro tebe mezi panta rej a obyčejným mletím bez pohybu není rozdíl... tak jako pro mě...


careful
12. 03. 2016
Dát tip

Dík za komenty... jo Zaražtužku si budu muset nechat patentovat...závidí mi ho určitě i Nýče.


Gerty
12. 03. 2016
Dát tip

Jo, tak to bejvá, čím míň písmenek, tím silnější myšlenka :-)  Se Zaražtužkou by to mohlo být v pohodě, gůgl o něm zatím nic neví :-)


agáta5
12. 03. 2016
Dát tip

pěkný!


careful
12. 03. 2016
Dát tip

...si nejsem jistá, zda jsem ho použila první..tak abych ho ještě nakonec nemusela někomu cálovat:/


Diana
12. 03. 2016
Dát tip

Mně se strašně líbí název! Dej si ho patentovat :-))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru