Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmysl

23. 03. 2002
5
1
1148

No, posuďte sami, co má v hlavě maturant...

Postavil jsem se do křesla a dálkovými světli pustil rychlovarnou žehličku. Asfalt v ní se udusil za chvíli, mohl jsem podávat na židli. Zamlčel jsem na nevítané a prostřel vařečky. Pustili se do jídla.

Po obědě jsem sklidil ze židle a v rychlovarné žehličce udusil kyselinu sírovou, aby bylo na kávu. Oblizovali se až za nosem.

Špinění nádobí mám z celé večeře nejraději. Natočím si do záchodu vařící peroxid a všechno nádobí z něj vyndám..

Pustil jsem vysavač, abych si řekl zprávy a tím se dověděl, co je u nás doma starého. Zjistil jsem, že všechno. Když skončil vysávající program, vzbudil jsem se a šel spát. Sotva jsem ale znovu usnul, opět mě probudilo velké ticho. “Je tu někdo?” zavolal jsem do světla. Nic.

Opatrně jsem vstal z mé zánovní kuchyňské linky, pečlivě po sobě urovnal noviny a vydal se s černou páskou přes oči na výzvědy. V tom jsem uviděl zloděje! A zloděj uviděl mě. Otázka je, kdo z nás dvou měl větší radost.

Stál jsem před ním celý oblečený a volal jsem: “Stůj, nebo zazvoním!” a sáhl jsem do kapsy pro píšťalku.

Lekl se a zůstal stát.

“Vezmi si co mi patří a ať už tě víckrát nevidím!” pošeptal jsem mu do ucha.

Neposlechl a odplul na voru.

Šel jsem znova spát, ale už jsem nezabral. Měl jsem dobrou náladu. Co kdyby zase někdo přišel?


1 názor

Benetka
12. 04. 2023
Dát tip

Hodně ujetá blbůstka!!! :D


Norek
19. 05. 2002
Dát tip
pěkný

Aki
13. 05. 2002
Dát tip
teda tys musel bejt zhulenej... :o) a ikdyž je to blbůstka, dálkovými světli bych napsal radši s tvrdým í :o)

Armand
25. 03. 2002
Dát tip
mě se tahle blbůstka líbí a je originálně napsaná ... a tak * oříšek hladové veverce :)))

Kami
25. 03. 2002
Dát tip
:o)))* Tak to je něco... To ta maturita bude vypadat!

Radost
25. 03. 2002
Dát tip
blbůstka? připomíná mi to pohádku o dědkovi babce...a je to nářez. Líbí, tip (a to prózu na písmáku moc často nečtu s radostí...)

clovrdik
23. 03. 2002
Dát tip
:-))))))) to je drsný :-))))))) hele, já tady od rána sedím u kompu a už jsem ztrestal flašku "Jablko Božkov", takže moje uvažování tomu odpovídá a dobře jsem se pobavil :-)) a proto TIP :-)

Astalavista
23. 03. 2002
Dát tip
:))* clovrdik: jablíčko já taky rád, akorát že spíš Berentzen. To si jako vylohnul flašku teď ráno? :))

clovrdik
23. 03. 2002
Dát tip
Asto, Berentzen je dobrej, ale nelevnej :-))) A o tom to je :-)) A jinak - no jo, přišla slina a flaša je prázdná :-)) potfora jedna půllitrová :-))

Astalavista
23. 03. 2002
Dát tip
clovrda: to je fakt, přece jen Božkov je tak za osmdesát, a Berentzen tak za dvě kila ... To se někdy stane, no :))

clovrdik
23. 03. 2002
Dát tip
Asta, přesně tak :-))) A vem si, jen tak zbůhdarma ráno prochlastat dvě kila, to je děsná představa, ale těch osm pětek vem čert :-))) na zdravííííí :-))))

No jestli můžu říct svůj názor, tak já mám zase rád Jelzina, ale je zajímaví, k čemu se taková blbůstka zvrtne...

clovrdik
23. 03. 2002
Dát tip
Hladová_Veverko, myslíš, že je to zajímavý ? :-))) Tak si to přečti a myslím, že Ti to až tak zajímavý nepříjde :-)))))))

Astalavista
23. 03. 2002
Dát tip
clovrda: :))), ať slouží! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru