Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tma

07. 02. 2000
2
0
883
Autor
hysteria

...je mi ze sebe zle...proč pokouším Peklo

Je tma Tak bychom se mohli jít vykoupat Co tomu říkáš... Potichu na hladině Lekníny otevřou květy Chci Tvoji lásku Všechno co jsi Je tma Tak bychom mohli... (do píči Nechám si zdát)
Saxanka
20. 05. 2000
Dát tip
...........

zolli
13. 02. 2000
Dát tip
zvláštní
chápu, já to obvykle nepustím přez rty :o)

kirkov
11. 02. 2000
Dát tip
Som za.Za tím mi taky ještě nepříde, že když někdo něco dělá jinak, že to dělá špatně. Záměr se vydařil do puntíku. Gratuluji!

hysteria
09. 02. 2000
Dát tip
...no, teda...tolik kritik:-)
K tomu vulgarismu na konci - proč proč proč...jsem to tam dal(a)...nechci se vyčlenit, jenom "bejt" mimo dav - to by byl duvod hloupej a zbytecnej...pózy - tech je vsude okolo dost a dost...
Proc vznikla tahle vec, proc vulgarismus - je to proto, protoze se bojim sam(a) sebe, bojim se techhle pocitu...muzu jimi vyvolat veci, ze kterych mam fakt strach...ve chvili, kdy jsem tohle psal(a)...stydel(a) jsem se za ty pocity...jsou veci, ktery neovlivnim ani ja, ani "ta druha strana" - a ja presto dokazu bejt ve tme...z toho, ze neco neni tak jak bych chtel(a), aby to bylo...michalo se to ve mne, chtel(a) jsem neco tvrdyho, ale jasnyho...
...znasilnit krehkost...(a vynadat si za to)

Saša
08. 02. 2000
Dát tip
Já bych tam nechal i to Nechám si zdát ... zas ty verše mají jiný smysl,... ale proč musíš používat vulgarismy? Odhaduji, že se chceš nějak odlišit, vyčlenit ... ale ono někdy méně je více, viš? Tak to zkus třeba znovu...

Somalec
08. 02. 2000
Dát tip
Musím se tě trochu zastat před ostatními. Ač sám nemám v poezii vulgarismy rád, tak si stejně myslím, že každý svůj pocit vyjadřujeme trochu jinak, někdo prostě má pocit, že to vystihuje to, co cítí. Takže se nedej odradit, a pokud to tak cítíš tak to tak klidně piš. Kurva to je dlouhé, to jsem ještě nikdy nenapsal...

sousoší
08. 02. 2000
Dát tip
copak?

ALOHA
08. 02. 2000
Dát tip
hádam sa to dalo povedať aj ináč, začiatok sa mi začal páčiť :-(
- ALOHA -

mno nevím nevím, má snad ten "eufemismus" podtrhnout jemnost předchozích křehkých slov??... nevím, vážně nevím... :-((

Miroslawek
08. 02. 2000
Dát tip
Krátký, ale o to hezčí. Pěkně vykreslený pocit. Nic proti vulgarismům, jsou kořením mluvy, jen nepřepepřit a vážit na lékárnických vahách je třeba. Ten poslední verš tomu přidal dva významy navíc a trochu mne to zmátlo. Jestli to byl záměr, je to OK. Jestli ne, je to smůla.

Bříza
08. 02. 2000
Dát tip
Takže: krása, romantika, iluze, obraznost - a najednou - flák ho ! - brutalita pisoáru. A hle ! Co to s námi udělalo !? Od rozněžnělé romantické nálady, náchylné k zobání z ruky, od probouzejícího se citu k autorovi - náhlé odvrácení, znechucení, chlad, stažení se do sebe, odmítnutí sdílení - a to i přes prolog. Do jaké míry člověk sám sebou vládne a co je v rukou osudu ? K čemu jiskřivá obraznost, skrývá li faleš ? Napsal, jak chtěl a cítil. Napsal SVOJÍ pravdu. Vydal jí poctivě, surově a bez příkras. Nemusel to tam psát - a byl by přijat a hýčkán. Neudělal to - cením si toho.

Žluna
08. 02. 2000
Dát tip
Vnášela jsem se v oblacích a najednou bum ho - shodili mě na zem.Už jsem chtěla být docela dotčená - vznášet se je tak krásné.., ale přečetla jsem si slova předchozích. A nemám co říct jiného než - Bříza má pravdu.

ALOHA
08. 02. 2000
Dát tip
Hysterie, je slabost, no a ty se slabostma zápasíš (kdo ne, že..) Použití toho slova v básní jsem nejdřív odsuzovala, mne taky často odsuzuji.. děkuji ale, že ti pak bylo z vlastních neovladatelných myšlenek a sebe zle
~ ~ ~

Bibša
08. 02. 2000
Dát tip
Já jsem možná příliš zásadová, ale vulgarismy ano či né, to je nekonečná diskuse, je to umění, je to svobodné, je to působivé a vystihující , ale na druhou stranu si myslím, že na veřejnost to prostě nepatří a písmák je veřejnost a jsou tu i maličcí lidičkové. Stačí že to člověk slyší všude kolem. Sprosťárny může napsat každý, navymýšlet jich celou knihu, ale o tom snad poezie není. Poezie snad má nacházet hezčí a jinčí pohled na realitu než je vidět pouhým okem.
Břízo: oceňuji, že jsi to pochválil.
Hysteria: Omlouvám se, zvolila jsem si špatnou ukázku pro vysvětlení svého názoru, protože vím, že jsou tu i trefnější... napiš k tomu prosím svůj názor, ať víme.

djPes
08. 02. 2000
Dát tip
Briza: jeste ze tady jsi, za tu kritiku Ti patri TIP. Ostatnim ovsem neberu pravo na jejich nazor, ma-li nekdo rad trpasliky, neznamena to, ze jim pohrdam. Jen mne mrzi, ze trpasliky tu ma rada vetsina pismaku. Ale tak je to i v normalnim zivote.
Hysteria: Pis dal, jak citis. Poezie neni o tom se libit. Lekniny miluji a touhy mne take boli...

Bibša
07. 02. 2000
Dát tip
Kdyby tam nebyl ten závorkový verš, tak jsem nadšená, smutná, šťastná a unešená ... takhle mi to poodhaluje tvář, kterou u autora takových veršů nechci hledat.

AZALIN
07. 02. 2000
Dát tip
Divné, kurva, divné... Bib má pravdu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru