Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nechtěný hrdina II.

07. 04. 2016
3
24
421

na chatrném koni

a s ohnutým kopím

jede rytíř RLoman

nikdy nepochopí

že s větrným mlýnem

bojovat je k smíchu

nejspíš rád si žije

o samotě v tichu

 

o samotě v tichu

z bloků staví hrad

píchá do svých woo-doo

a myslí si snad

že posnídal ráno

kotlík vtipné kaše

a že v lejnu moudro

Šalamouna našel...

 

  

 

 


24 názorů

kdo má zájem o kontinuitu diskuse, nechť klikne na "zobrazit smazané"


Je vtipně napsané.   /T

Ty další komentáře jsou už vlastně zastaralé. 


děkujeme za pozvání do tvých domovských Dobřan...stavíme se za tebou cestou do Zadkova...


pardon, pomalé připojení předstírá, že jsem nic nenapsal...ale ani nevymazal


nikdo nic nevymázl.

nikdo nic nevymázl, strejdo. Jen ať všichni vidí ty tvoje zvratky...


nikdo nic nevymázl, to si každý může sám ověřit. Jen ať si všichni tvoje zvratky prohlédnou zblízka.


MKbaby
08. 04. 2016
Dát tip

Setkání face to face mi nabízíš, Románku? A co bych z toho měl? Abych tě pak musel resuscitovat?

Do primitivů bych ti nenadával, kdyby ses jako primitiv nechoval. Jenže ty se jako primitiv chováš a tak tě budu i dále nazývat primitivem, protože nic jiného než primitiv nejsi.

Kdyby ses choval slušně, nemusel jsi na Písmáku vystupovat už pod třetím nickem, protože ty předchozí dva ti zablokovali... A ty ti zablokovali jen proto, že ses choval stejně jako teď - jako prase.


ty zas všechny blokuješ, aby ti náhodou nenapsali něco hanlivého pod tvé opusy...

ty si svou pravdu můžeš strčit třeba do... pusy.


MKbaby
07. 04. 2016
Dát tip

Romane, tvůj problém je v tom, že jsi hulvát. Proto také byly na Písmáku zablokovány tvé předchozí nicky R*L a Roman*L. Nestalo se tak proto, že by tě někdo tzv. šikanoval, ale proto, že ty se chováš jako prase. Ten problém je tedy v tobě, ne v ostatních. Tvoje chování vadí mnohem většímu množství lidí než členům klubu neumětelů...

A to, cos opakovaně udělal jednooké panence, to není na zablokování nicku, to je na výrobu fašírky z tvého obličeje... tomu bys mohl rozumět na rozdíl od slušné diskuse...

Kdyby ses choval slušně, všichni tě nechají na pokoji, ty si píšeš ty svoje nesmysly a je klid...


MKbaby
07. 04. 2016
Dát tip

A ještě si myslí, že si tu píše se mnou :-D


MKbaby
07. 04. 2016
Dát tip

Jůůů, R.L. žije a nějak zkrotnul :-)


Gora
07. 04. 2016
Dát tip

Děkuji ti za ranní pozdrav, R.L. Skutečně džentlmenský kousek /opět/. Že tys studoval v tom Zad.ově???                                   /T.pro Moulíka


pomlouvám? tak jo..."chlape".


ano, roman je tak v pohodě, že mě z nějakých neznámých důvodů zablokoval...hrdina.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru