Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ohýnek cigarety

26. 03. 2002
4
0
1604
Autor
lidka

...nikdy jsem nekouřila a nikdy jsem nežila s kuřákem a přesto v poslední době už podruhé....

Hadími pohyby

obkroužil

středový bod

mého břicha

a spojené vůně

mě hodily

do propasti

 

Ohýnek cigarety

prozradil i víc

na tvou nedávnou

vzpomínku

bez které by

tvoje prsty neměly

tak suchý popel

 

Na vzpomínku

tajenou

v zrcadle těch následků

s myšími ocásky

všude poházenými

na polštáři

mého dnešního rouhání


Prokletí
08. 04. 2002
Dát tip
břicho skvělé, vůně taky, prsty-popel vynikající falíruje mi v zracdel TĚCH následků a vlastně i myší ocásky mi přijdou samnoúčelný ale jinak je to výborná věc, děkuju ;o) m.

hermit
28. 03. 2002
Dát tip
sákryš, dobrý! TIP

Mozart
28. 03. 2002
Dát tip
dobré, ale příliš osobní, ke konci jsem ztratil smysl.***

Climaster
28. 03. 2002
Dát tip
****...nice moc!!!...

lidka
28. 03. 2002
Dát tip
zdravím tě, Clime (promiň ale mně se ten tvůj nick nějak příčí v hubě, co to znamená? kdes to sebral?) :)

Climaster
28. 03. 2002
Dát tip
ahoj, po dlouhé době..:o)..Clim není zas tak hrozný ne?.:o)..význam to ani nemá...jen mě to napadlo už hodně dávno...a na Písmáku jsem to nechal jen ze zvyku...:o)..uznávám jistou nedokonalost a "nepoetičnost" ...ale oto mě moc nejde..:o)

lidka
28. 03. 2002
Dát tip
ale jo, Clim docela jde, akorát se mi do toho pořád plete Clint Eastwood, ale třeba to není tak daleko od pravdy... kdy si přečteme od tebe něco nového? my jsme tu nezaháleli....

Pája
28. 03. 2002
Dát tip
*** (za čas lidko ti nějakej clint nepůjde přes pusu...bude se ti do toho pořád plést clim :-)) a hlavně: nice moc :-)) )

Climaster
28. 03. 2002
Dát tip
...no k Estovi mám hodně daleko..:o)))... Ode mě?..hmm...ani nevím..mám dost věcí co jsem tady nepustil...ale nic moc...no a na psaní teď nemám moc času...teda spíš jsem nebyl dlouhou dobu v tom pravým rozpoložení....možná ještě dneska stihnu něco napsat..:o))..teda bych se musel dostat do podvědomí nevědomí vědomí...a pak..:o).. Nezáhaleli vím vím...taky mám hromadu avízek...a nechce se mi je odbývat, tak ani nevím zda je stihnu přečíst...:o)

djPes
27. 03. 2002
Dát tip
mas ruzne polohy, v teto si ctu s rozkosi

Olina
27. 03. 2002
Dát tip
Nevím, jestli jsem to pochopila až do dna, ale to, co promluvila skrze tyhle slova, stačí ... TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru