Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strach

22. 07. 2016
0
4
179
Autor
Mart1na

 

Kdykoliv příjde Naděje, stane se něco co mě zlomí.

Kdykoliv řekneš Miluji tě, hned mě zradíš.

Když to řekneš, cokoliv co říct chceš, tak tě prosím, potom mě sebrat se nech.


4 názory

careful
24. 07. 2016
Dát tip

dodatek: pokud budeš koukat po poezii na Písmáku, pak pamatuj, že počet tipů nemá s kvalitou většinou moc společného:)


careful
24. 07. 2016
Dát tip

Vůbec netuším, co k tomu napsat...uff...zajímavý je na tom asi jen to, jak je to špatný.... vlastně ani to ne, protože i v oboru špatnosti jsou tu větší borci, kteří jsou aspoň špatní tak moc, až je to vtipné. Tohle je špatné a k tomu nudné. Obsah jsou nějaké fádní citečky, forma je taky žalostná...

...zkoušela jsi nějaké básně přečíst... jako co je v kurzu jinde a tady na Písmáku a klasiky tak? Zkus to, třeba to pak bude lepší...třeba můžeš mít i talent, jen ses k tomu ještě pořádně nedostala a nezajímala se o to...


domnívám se že hrdinka nelže, jen zpracování trochu zaostalo, věta "když to řekneš, cokoliv co říct chceš" je divná, složitá, tam básnička zadrhla a pointa pak nezní jasně. Ještě ten obrácený slovosled na konci (mě sebrat se nech) taky vadí, to je najednou jiný styl řeči. Jinak to není špatné, není to přetažené a název také dobrý. Doporučuju mluvit ještě obyčejněji, úplně prostě, naděje s malým je téměř vždy vhodnější než Naděje s velým. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru