Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už mi neni 13

21. 09. 2016
3
5
282
Autor
20Woman16

100+1 zážitek s mužem

Při pochůzkách po krámech jsem objevila u vietnamců suprové tílko ve slevě. Sytě zelené s výrazně růžovými vlnkami, kolem krku zelená krajka, dole do gumy. Přestože nesnáším některé odstíny zelené a celkově zelenou nepreferuji, říkají mi ostatní, že mi sluší J Tak jsem si tedy tílko vzala do kabinky a vlítla do něj. Musela jsem uznat, že mi zelená zvýrazňuje světlé vlasy a modré oči. K černým tříčtvrťákům to perfektně sedlo. Tílko okamžitě putovalo do košíku. Doma jsem se v něm předvedla manželovi. Jeho reakce byla opravdu šokující. „No…ty barvy, to je tak na třináctiletou holku!“ A šlus. Ztratila jsem řeč a brada mi klesla. Očima jsem těkala z něho na svou téměř třináctiletou dceru a zpátky. Normálně si nevšimne ani kdybych přestěhovala půl baráku a teď tohle. V hlavě mi šrotovalo. Překonala jsem se v koupi zelené, měla z ní radost a nakonec přišla ledová sprcha. Když muž zahlédl můj výraz, zeptal se mě: „No a to jsi chtěla slyšet lež? Že ti to sluší? Tak to jsi to měla říct hned.“ Podruhé za s sebou. Fakt už jsem nechápala. Tílko jsem si svlékla a podala ho dceři se slovy: „Prej pro třináctiletou, tak tady ho máš předem k narozeninám. V zimě už bys ho neunosila.“ Moc jí sluší, a to je pravda.

5 názorů

20Woman16
21. 09. 2016
Dát tip

Tak to mě vskutku nenapadlo! Koupit ještě jedno, ať mu oči přechází :D


Andělka1
21. 09. 2016
Dát tip

To je vtipný a láskyplný Nápad, nosit to i s dcerou...


Movsar
21. 09. 2016
Dát tip

začíná to pěkně. neboj se ale vykročit do prostoru literatury. kupříkladu: obě, ty i dcera, byste si pořídily stejná trika a pak to muži udělaly k chuti. změnil by názor?  


Gora
21. 09. 2016
Dát tip

Ničeho si nevšimnou, ale co se hodí na třináctiletou žabku, to vědí perfektně:-)))


agáta5
21. 09. 2016
Dát tip

bych se nenechala odradit a chodila bych v něm natruc celej den a možná i druhej :))))  a možná až do podzimu ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru