Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malované na skle

02. 04. 2002
3
1
1277
Autor
kirkov

Rád bych tímto upozornil na báječnou inscenaci která právě v těchto dnech probíhá na prknech národního umyvadla. Uvidíte zde známé herecké tváře, ale i několik pozoruhodných výkonů mladých nadějných herců ( u nás v šatně jim říkáme DAMáci). Například výkon Alexandra Kopa v roli nakouslé okurky je přímo fenomenální a těžko uvěřit tomu, že někdy hrál něco jinýho či něčím jiným vůbec kdy byl. Ani nestor slovenského divadla Michal Dočalamádovský, se při stojce nenechal zahanbit a to dokonce po dvou přestávkách a jednom indiánkovi.

Musím ovšem důrazně upozornit, že bufet ve foajé národního kmitadla skrátil svou otevírací dobu a pochoutkový salát již také valně osychá.


1 názor

jorel
10. 09. 2013
Dát tip

báječné a zábavné *


Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
národní třeštidlo nemá ani na ledničku? Tfůůůůůůj*

papouch
02. 04. 2002
Dát tip
...jo ty myslíš prasklý náhradní dividlo? V Brně je totiš taky jedno nákladní žihadlo, kde lze taktéš spařit výrobné výrony hertzů a herek... :-)))

rire
02. 04. 2002
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru