Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapka mlhy

25. 11. 2016
0
4
142
Autor
Neynen

Kapka mlhy v šeru města
přikovaná beznadějí
ke snu, který se jí nezdá
vzpomínky její se chvějí

slunce, kdesi, rozmazané
po dnech z bytí ukrajuje
mdlého světla proudy chladné
kapka mlhy prozrazuje

kroky cizí, věčně cizí
hnětou ticho usebrané
pláč unáší smutek ryzí
srdce umně rozervané

z komínů kouř slzy suší
budoucnost nemá žádný tvar
v lese rozeklaných duší
být jen mlhou jest krásný dar


4 názory

Neynen
25. 11. 2016
Dát tip

Jo... to mě nenapadlo :D Díky za postřehy!


agáta5
25. 11. 2016
Dát tip

:) můžeš vložit na hlavní stránku jednu věc, co se skládá ze všech, co jsi vložil,nemusíš dávat každé dílko zvlášť, stačí odrazit, dát hvězdičku .. když sem nasypeš za den deset děl, moc lidí to nepřečte :)

to jen postřeh z písmáka :)

 

jinak ta provařená slova můžou být proč ne, ale měla by být originálně poskládaná a pro čtenáře zajímavá, aby se rád k autorovi vracel...  jestliže čte obdobnou báseň se stejnými slovy .. jako smutek ryzí, přikovaná beznaději .. ztrácí zájem, nic mu báseň nepřinese, hned, co odejde ze stránky, zapomene...

ale samozřejmě je to tvoje volba, jen si listuji a občas komentuju když mám potřebu k dílu něco napsat :)

 


Neynen
25. 11. 2016
Dát tip

Díky za kritiky. Co jsem sem teď najednou naházel je takový průřez časem, prvotinky sesbírané. Nejnovější je Smrt domova. Tam konečně můžu říct, že to má hlavu a patu. U ostatních jsou spíš určité záblesky, které mne zajímají. A některá provařená slova mě nějak táhnou, nemůžu si pomoct. Mají pro mne kouzlo i po třetím nálevu. Snad se to nějak vytříbí :-)


agáta5
25. 11. 2016
Dát tip

tudy néé autore, humorné ti jdou líp


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru