Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vánoční KRYCHLE - dílo č.3: Drazí lidé

19. 12. 2016
7
15
466
Autor
K.Rychle

tak jako každý rok pročítám všechny dopisy od vás lidí a jsem potěšen, že se na mě obracíte nejen s prosbou o dárky, ale také o rady a občas i o zázrak. Nebudu chodit kolem horké kaše a rovnou vám sděluji, že letos dárky nebudou. To bych ale nebyl Ježíšek, abych pro vás neměl pár nevyžádaných rad. Vybral jsem si pár nejvíc ujetých přání, ty ostatní jsem rovnou pálil. Ruku na srdce, vy fakt už nevíte, co roupama. Máte to zapotřebí?
Doufám z celého ježíšovského srdce, že na mě zanevřete a najdete si konečně jinýho blbce na otravování. Tak jdeme na to:

1. Ano, jsem Ježíšek, milý Péťo, ale nejsem debil a makat za tebe nebudu.
2. Ne, žádnou gumovou pannu nemám, Vláďo a určitě ti ji nepřiletím nafouknout. Najdi si normální živou               ženskou a na ten gumovej sajrajt se vyser!
3. Ano, před použitím trošku nafoukni, Jardo, zkontroluj kvalitu a nasadit přes žalud.
4. Ne, není to nic toxického, Boženko, je to jen sperma.
5. Ano, tchýně i manželka mají vždycky pravdu, Josefe. Prostě se s tím smiř a po pivu si vycucej dvě hašlerky nebo raději tři
6. Ne, skvělá manželka a skvělá milenka dohromady neexistuje, Pavle. Jsou to všechno jen kecy a ty jsi naletěl jako všichni před tebou.
7. Ne, Jaruš, nemusíš si holit buchtu ani nohy. Nemusíš se ani mejt.
8. Ne, Jaroslave, žít se špindírou nemusíš.
9. Ano, Jirko, onanovat můžeš, ruka ti neupadne ani ti na ní nevyrostou chlupy.
10. Ne, Markétko, krásu ti nenadělím a rozum bohužel taky ne. Budeš se muset vdát za starýho Blažka. Ten je slepej i hluchej.
11. Ne, Hynku, senát opravdu nevypálím, tohle jste si zvolili, tak na to hezky koukejte.
12. Ano, Martínku, kdo se směje naposled ten se směje nejvíc, jenže je ti to k ničemu, když si zůstal dočista sám.
13. Ne, Honzo, opravdu ti víc nenaroste.
14. Ne, Honzo, přísahám, že to natáhnout fakt nejde.
15. Ano, budeš si to muset hodit nebo jít k cirkusu.
16. Ne, Honzo, jednou provždy NEEE!!

17. Ano, Jarmilko, jsem chlap, jen ti budu k ničemu, jsem neviditelnej.
18. Ano, Careful, nejlepší jsou komiksy a géjové.
19. Ne, movsare, nejsi nejchytřejší. Před tebou je ještě Pán bůh.
20. Ne, Zdendo, nevím… a co jsi vlastně chtěl?
21. Ano, Románku, lidi jsou kreténi, ale ty jsi ze všech největší. Smiř se s tím a přestaň řvát do světa ty svoje moudra. Na to jsou tady jiní.
22. Ne, Lukáši, nejsi největší kanec ve Lhotce
23. Ano, Miroslave, jsi největší kanec ve Lhotce
24. Liduško, Honzíku,Véno, Šimone, Sebastiane, Tobiasi, Adame, Aničko, Evičko, Žanetko, Davídku, Terezko, Ivetko, Ivanko, Valentýnko, Nataško, Jindřichu, Vojtěchu, Zbyňku, Zbyšku, Františku, Lumírku, Gabrieli, Gabrielo, Kamile, Kamilko, Melánie, Michaelko, Jelenko, Ladislave, Mario, Renáto, Sylvo, Světlanko, Vendulko, Veroniko, Jiřinko, Elenko, Editko, Arnošte, Čeňku žádný ajfoun nebude! Za prvý nevím, co to je a za druhý, těch kravin, co si navymýšlíte, bylo dost!! Ode dneška žádný Ježíšek, žádný dárky, holoto nenažraná!


(naposledy) Váš Ježíšek


15 názorů

K.Rychle
28. 12. 2016
Dát tip

nic neměň :o)

to, že jsi k poznání podle rukopisu, je dobrá známka...:o) platí to i pro Lnici...:o)


agáta5
28. 12. 2016
Dát tip

i tobě lnice :) no jo, budu muset změnit image :))))


Lnice
28. 12. 2016
Dát tip

Agáto, agáto jedna.-)) to víš, že jsem to uhodla.-) mám tě načtenou a fandím ti,  do nového roku přeju hodně radosti z psaní.-)


agáta5
28. 12. 2016
Dát tip

Petře, srandičky.. na ty mě užije :))) jsem balila dárky a tak nějak to na mě přišlo.. pentličky, kravinky... bych ty vánoce škrtla někdy :))))

díky, že jsem tě pobavila :)


Petr333
28. 12. 2016
Dát tip

Hele opravdu roztáčíš jenom ten hrnčířskej kruh? mám silný podezření že...   soutěže nesleduju, ale po rozkliknutí u tebe mi cukaly smíchem koutky.


agáta5
28. 12. 2016
Dát tip

lnice, uhodlas??


Kočkodan
26. 12. 2016
Dát tip
Ano, tenhle dáreček...pardón Ježíšek dostává i můj tip do urničky.

agáta5
22. 12. 2016
Dát tip

já taky tuším, kdo tohle psal :) ale raději nebudu kazit anonymitu :))


Lnice
22. 12. 2016
Dát tip

to raději až po soutěži, ne?.-)


K.Rychle
21. 12. 2016
Dát tip

klidně v diskusi tipujte skutečné autory...:o)


Lnice
21. 12. 2016
Dát tip

já si zase myslím, že vím, kdo napsal tohle.-) ale to je na té soutěži to hezké, že můžu tipovat autora.-))


Makoves
21. 12. 2016
Dát tip

Super. 


Gora
20. 12. 2016
Dát tip

Parádní, vtipné:-)))))


Janina6
20. 12. 2016
Dát tip

Tohle je fakt skvostné :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru