Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vánoční KRYCHLE - výsledky hlasování

28. 12. 2016
4
12
620
Autor
K.Rychle

ve vánočním kole nepravidelné soutěže  KRYCHLE

vyhrává

dílo č.3

autorky agáty5

a současně

dílo č.7

autorky Lnice

obě se shodným počtem 5 tipů

 

pořadí na dalších místech a autory najdete zde

 

gratuluji vítězkám a děkuji všem účastníkům, jakož i čtenářům a hodnotitelům.


12 názorů

Janina6
29. 12. 2016
Dát tip

Gratuluju moc, mám radost :-)


díky Ferry...:o)

šlo jen o to trochu rozptýlit autory a čtenáře během toho před-  a poVánočního ruchu,,,´:o)


Ferry
28. 12. 2016
Dát tip

Chválím a chválím Alešovo nasazení soutěže, ty nesly vždy v Písmáku oživení potřebné čtenářům a potěšení pro autory.   *


Kočkodan
28. 12. 2016
Dát tip
Taktéž nemám v úmyslu nepoblahopřát vítězným dvojčatům. I já jsem původně plánoval, že se zúčastním. Když však došlo k setkání s vtipným dílkem číslo tři, pln hrůzy jsem si uvědomil, že to je můj konec. Moje dílko by bylo trošku podobné a (minimálně) trošku horší, proto jsem raději zůstal jen u role čtenáře a hlasujícího. Díky Aleši, že jsi vrhl...na Písmák toto soutěžní těleso.

teď už patří soutěžní díla svým skutečným autorům...:o)


agáta5
28. 12. 2016
Dát tip

škoda jen, že se účastnilo tak málo lidi...


Lnice
28. 12. 2016
Dát tip

gratuluju agátě.-) i ostatním účastníkům s hravou duší.-) soutěž mě moc bavila.-) 

chtěla jsem se zeptat, jestli by bylo něco proti něčemu, kdybych svoje dílko vystavila pod Lnicí?.-) když už je po soutěži...kvůli mému vztahu ke kartotékování, shromažďování.-)


agáta5
28. 12. 2016
Dát tip

i my jsme přešťastni...


agáta5
28. 12. 2016
Dát tip

:))) gratuluju sobě a lnici :) a všem ... jdu se juknout, kdože to...


Gora
28. 12. 2016
Dát tip

Oběma gratuluju...:-))) - poznala jsem Lnici:-) a dík za soutěž...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru