Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

alibista.

03. 04. 2002
6
0
2091
Autor
BooB

možnože viac než raz

ale nič nesľubujem

nech nebude sa na čo hnevať

ak si na to nespomeniem


martinez
08. 11. 2006
Dát tip
:o)

ivana
20. 06. 2002
Dát tip
hezounký-t-

vyo
08. 04. 2002
Dát tip
fajn*

Bix
05. 04. 2002
Dát tip
Ty vôbec píšeš "bezpohlavne"...každý si tu môže nájsť, čo si nájde a to sa v záľahe prešperkovanej "poézie" dosť cení...konečne jednoduché slová ale už tým názvom kradneš čiatetľovi z možností....v zásade bude hľadať niečo alibistické...ale vystihnúť sa Ti to podarilo :o) práve v tomto dielku vidno, ako malé slovká menia celý význam verša :o)

Sýkorka
04. 04. 2002
Dát tip
No áno, je to alibizmus a pripomína mi čosi: možnože viac než raz nikdy nesľubuješ vždy bude sa na čo hnevať ak si na to nespomenieš No, tak by sme to napísali my ženy :o). Niekedy.

Ribi
04. 04. 2002
Dát tip
ako rýchlo tak krátko --- sa stane --- obľúbený autor

BooB
04. 04. 2002
Dát tip
Sýkorka: takisto by to mohli upraviť aj muži - niekedy. ja som ale rád, že som to napísal takpovediac "bezpohlavne"... :)

Leata
04. 04. 2002
Dát tip
krátké a výstižné...filosofické ? no...ano, je nad čím přemýšlet ;o)))*

Naso
03. 04. 2002
Dát tip
tvoje kratučké vecičky musí človek vstrebávať veľmi pozorne, aby pochopil všetko to "dlhé", o čom hovoríš...

BooB
03. 04. 2002
Dát tip
som rád, Naso, že si ma pochopil. Vďaka! Robí mi radosť veľa nekecať a nechať zbytok na čitateľa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru