Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na loďke.

03. 04. 2002
2
0
1961
Autor
BooB

krátka správa z tlače: Prezident republiky vyznamenal 12 ročného chlapca, ktorý zachránil život svojmu topiacemu sa mladšiemu bratovi.

žmurknem ja žmurkneš ty

opica jedna škaredá

počkaj veď  ťa ja chytím

zmizneš ty a zmiznem ja


martinez
08. 11. 2006
Dát tip
no... měli kliku... :o)

BooB
08. 05. 2002
Dát tip
moje veci budú vždy vyjadrovať to, čo si v nich nájdeš Ty alebo ktokoľvek iný - čo som nimi myslel ja, je pre mňa a nie je to veľmi podstatné pre čitateľa - zakaždým ma poteší, ak si v nich čitateľ niečo nájde, pretože to znamená, že si číta :)

BooB
07. 04. 2002
Dát tip
tak hej... :)

BooB
06. 04. 2002
Dát tip
mám radosť

Bix
05. 04. 2002
Dát tip
tak toto mi ozaj niečo pripomenulo...a to veľmi silno..ď. zmizneš ty a zmiznem ja

Leata
05. 04. 2002
Dát tip
ehm...co je to zmurknout, prosim...?

BooB
05. 04. 2002
Dát tip
žmurknúť znamená "mrknout" :) ale pozor! "smrsknout" neznamená sžmrksnúť ale zmrsknúť :))

Leata
05. 04. 2002
Dát tip
děkuju :o))) když už tedy vím, co je to, můžu zcela bez zábran prohlásit, že se mi toto bonbónkové dílko líbí... ;o)))

BooB
04. 04. 2002
Dát tip
je to príbeh o malom chlapcovi, ktorý sa rozpráva so svojim odrazom na hladine...

BooB
04. 04. 2002
Dát tip
priznávam, že ten prolog bol vlastne zbytočný - viacmenej nepotrebne vysvetľujúci... - o to zbytočnejšia bola predošlá odpoveď... až urážlivo podceňujúca - ospravedlňujem sa!

Sýkorka
04. 04. 2002
Dát tip
Boob sa mi páči! Máš v tých svojich malých príbehoch akési čaro. Možno nie natoľko básnické, ako ľuďom sa približujúce. Táto sa mi páči najviac... Áno, to vysvetľovanie bolo zbytočné, pochopila som. Možno by som ale zmenila názov, takto je na čitateľovi až príliš :o). Ale baví ma to! :o)

Ribi
04. 04. 2002
Dát tip
delete --- nie je po slovensky --- a preto nefunguje

tOjik
04. 04. 2002
Dát tip
:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru