Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z optimisty pesimista

25. 02. 2017
1
3
334
Jako náhlá ničivá bouře uprostřed slunečného dne. Není před ní úkrytu. Stále sílí, víc a víc. Ustane někdy? Jak dlouho už jsem nespatřil slunce. Zahřívá mě jen oblak kouře. Beztak se za chvíli rozplyne. Stýská se mi po letním osvěžujícím vánku. Cítím jen ničivé proudy vichru bičující mou křehkou duši ze všech stran. Hledám díru v nepropustném mraku. I kdyby byla jen malá a prchavá. Ta bouře mě mění. Snad ve mně zůstane vzpomínka na hřejivé dny.

3 názory

Lakrov
28. 02. 2017
Dát tip

Moc tomu nerozumím. Přijde mi to takové hodně "intimní" a bezvýchodné.  Soukromé zatmění. Přeju lepší náladu :-)  


Kočkodan
25. 02. 2017
Dát tip
Snad tvůj pesimismus po pár dnech na Písmáku ještě nevzroste. ;-) Buď vítán.

Gora
25. 02. 2017
Dát tip

Křehká duše, lepší bys měl, kdybys byl z pesimisty optimistou, nemyslíš? Nepíšeš, co se ti stalo, co je tou bouří:-) Zrovna dnes přeci v ČK svítí slunce naplno, stačí kouknout nahoru...

Dám ti tip pro lepší náladu, a piš dál:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru