Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Kuchař II.

17. 03. 2017
0
0
412
Autor
Gustavo

Kuchař II.

(21.5.2015, čtvrtek večer)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing.Martinovský. Běží televize, ČT 2. Na stole chleba, Lučina, čaj)

 

Ing. Martinovský:"Hele, dávají zase toho kuchaře. Na Srí Lance je."

MUDr.Benda:"Jo, to je tohle. To je dobrodruh. Vždyť ani neví, co jí!"

Ing. Martinovský:"Ale jo, třeba teď má něco posypanýho cukrem a chilli. To může být zajímavá chuť."

MUDr.Bendakousne do chleba s Lučinou: „Hm. To jsem zvědavej, kde všude bude mít červy. V játrech, v plicích..."

Ing. Martinovský:"Ježiš, vy jste hroznej....v plicích? To snad ne."

MUDr.Benda:"Ale jo, to je pak všude."

Ing. Martinovský znechuceně:"Dejte pokoj, hergot! Tak asi ten chlap ví, co si může dovolit."

Kuchař v televizi říká:"Co to je? To vůbec nevím, co to je? Zvláštně to chutná...."

Ing. Martinovský s úsměvem:"Hm, měl jste pravdu. Neví co jí..."

MUDr.Benda:"Jsem ti to říkal. Tam bych tak jel! Ježišmarjá, to je špína! Podívej se na to. To bych tam tak jel do tý špíny! A ještě jí rukama.... No to je hnus! To je sebevrah!!"

Ing. Martinovský:"Ve světě se všude dost jí rukama. Příbory používá Evropa a Severní Amerika."

Domorodec v televizi říká:"Nevadí ti jíst rukama?" a kuchař odvětí „Ne, já rád jím rukama."

MUDr.Benda:"Hm."

Ing. Martinovský:"Teď mají nějaké sušené ryby..."

MUDr.Bendakousne do chleba s Lučinou:"Hm. To je toho!"

Kuchař se zeptá místní rybářky:"Vy jíte ty sušené ryby s curry pořád?"

Rybářka „Ano."

Kuchař:"A to vám to chutná?"

Rybářka:"Nic jiného nemáme, tak je jíme."

Ing. Martinovský:"To je ale trapas! Takhle blbě se jich zeptá, jestli jim to chutná, když nic jiného nemají. To je vidět, že tam přijel Francouz z bohatý Evropy."

MUDr.Benda přikyvuje

Kuchař vteřinu znejistí a řekne:"Hm." Otřepe se a začne chválit:" Curry a sušené ryby, to byste měli vyzkoušet, je to pohádka! Chtěl bych být v příštím životě rybářem."

Rybářka:"Třeba budeš rybářem."

Kuchař:"To bych musel mít dobrou karmu, ha ha."

Ing. Martinovský pobaveně:"Ten kecá! Ve skrytu duše doufá, že se znovu narodí ve Francii a bude si opět užívat lahůdek po celém světě!". Napije se čaje.

MUDr.Benda přikyvuje a kousne do chleba s Lučinou.

Ing. Martinovský si již dál nepovídá s televizí, protože pořad končí.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru