Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Oběd

17. 03. 2017
0
0
460
Autor
Gustavo

Oběd

(20.3.2016, neděle po poledni)

(Rozhovor se odehrává v jídelně. Účastníci rozhovoru - MUDr.Benda t.č. v důchodu, Ing. Martinovský, Josef Martinovský, t.č. v tercii gymnázia, Mgr. Martinovská, František Martinovský, t.č. v sekundě gymnázia. Všichni obědvají.)

 

Ticho. Ozývá se jen cinkání lžící o talíře.

Josef Martinovský nahlas:"Ha ha, řitní červ způsobuje, že se začneš škrábat v řiti, ha ha!"

Ing. Martinovský zvedne oči od talíře.

Josef Martinovský:"Řitní červ, haha."

Mgr. Martinovská se směje:"No a co jako, Pepo?"

Josef Martinovský:"Nic samozřejmě!"

Ing. Martinovský:"Když nic, tak co tady řveš? Jez!"

Josef Martinovský:"A taky svrab, znáte? To se ti červ zareje pod kůži a svědí to."

Ing. Martinovský mlčí a usmívá se.

MUDr. Benda:"Jistě! Zákožka svrabová...."

Mgr. Martinovská potichu se smíchem ke svému manželovi:"Asi se dopoledne učil biologii."

Ing. Martinovský:"No a co mi ještě vy dva k nedělnímu obědu hezkého povíte?"

František Martinovský z gauče:"Ještě, že jsem už dojedl."

Ing. Martinovský s úsměvem odloží lžíci:"Já taky."

Ostatní se smějí. Nikdo nejí. Anna Martinovská tomu nerozumí.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru