Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marnost.

11. 04. 2017
0
1
282
Autor
Jak to vyjde

Cítila se být obětí vlastních předsudků, obětí své vlastní představy o sobě samé. Jak by měla, neměla vypadat, jak by se měla, neměla chovat. Nechuť podléhat vlastním konvencím, vymykat se nevymykatelnosti, normalizovat normálnost. Hroutící se představy o jí samotné, pochybování o smyslu jejího pocitu nekonvenční jedinečnosti.

 

Chlad nesounáležitosti doprovázený pachutí krve z rozdrásaných srdcí její sebestředností.

 

Deziluze, která zahlcuje mysl při pohledu do zrcadla.

Zoufalost ztrácející se v přespříliš vysokých nárocích.

 

Předpojatost a rozuzlení plné zklamaní z uměle doutnajících iluzí převzatých z všeobecných norem.

Snaha nebýt sama.

Snaha nebýt sama sebou.

Závist tiše sídlící v ledovém srdci přinášející jen zkázu.

 

SEBENENÁVIST

 

Neschopnost změnit se bez pomoci, pomoci očekáváné, vyhlížené, zoufale potřebné. Žádostivé volání, které nikdo nevidí. Které je slyšet jen v jejím nitru a zároveň z ní vyzařuje jako krvavě rudá aura zoufalosti.

 

Její život je manifest marnosti.

 


1 názor

Alenakar
13. 04. 2017
Dát tip

Myslím,že používáš až příliš velká slova. Grafické řešení básně je sice zajímavé,na mne to působí dojmem jako by cosi kývavým pohybem klesalo k zemi,třeba suchý list ze stromu. Velká slova ale báseň spíš zničí než aby jí pomohla znít přesvědčivěji.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru