Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska z internetu

02. 06. 2017
0
1
130

 

 

Hlavní postavou této povídky je osmnáctiletá Rosie.

Její příběh začal tím, že Rosie žila v malém městečku se svoji matkou Annou ve středních Čechách. Žily spolu 18 let, ale Rosie nebyla šťastná se svojí matkou.
Její matka byla velmi zaneprázdněná sama sebou a neudělala si čas na svoji dceru.
Tím pádem se Rosie vychovávala sama. Naštěstí byla tak inteligentní, že si dokázala poradit a vychovat se z mladé, nevinné dívky na zkušenou, mladou a krásnou dámu, která i když je z dobře zabezpečené rodiny, tak je ale velmi skromná.
A tu skromnost vyžaduje i od svých přátel a nejbližších, neboť kdo má míń má ve skutečnosti víc.
Rosie se kvůli svým problémům raději odstěhovala od své matky ke svým příbuzným.
Potom, co se odstěhovala od své matky žila šťastnější život a žila i ve větším městě, takže měla i více možností.
Ale i když žila u příbuzných a byla tam šťastná tak ji ale něco scházelo.
Byla to láska, pravá láska.
V životě ji už okouzlilo hodně kluků, ale žádná dlouhodobá láska, která by vydržela soustu měsíců a možná i let.
Párkrát byla sice zamilovaná a to dokonce i na střední škole dva roky, ale měla z toho jen problémy, které ji dlouhodobě trápily. Přesněji řečeno byla do Romana zamilovaná už 7 let, ale dva roky byli spolužáci.
Bylo vidět, že i Roman má o ní zájem. Chovali k sobě velice krásné sympatie, ale nemohli spolu chodit.
Jeho přátelé byli proti tomu. Rosie to neodradilo a dál ho obdivovala, ale problémy ohledně její lásky se nabalovaly až to začalo být velmi neúnosné.
Proto se rozhodla, že se pokusí na Romana zapomenout. I když se to Rosie zdálo nemožné.
Jednoho dne doporučila nejlepší kamarádka Rosie jménem Sofie jednu velmi zajímavou telenovelu.
Rosie se podívala na první epizodu a hnedka jí to uchvátilo, že na ní koukala každý den.
Jednou když Rosie byla u své babičky na chalupě na vesnici nemohla usnout.
Trápila se totiž kvůli své lásce.
Proto si pustila onu telenovelu a zasnila se. Po chvilce se ale rozplakala dojetím.
Zastavila video a přemýšlela nad tím, jak by bylo krásné, kdyby potkala někoho, kdo by ji měl rád takovou jaká byla.
Zaregistrovala se proto na jednu seznamku, kde si chvíli prohlížela profily jiných kluků.
Pak opět spustila video a dívala se dál.
Šla spát přesně o půlnoci a v noci se jí zdál překrásný sen o neznámém klukovi.
Ráno se vzbudila celá zpocená, ale zároveň měla zvláštní pocity v břiše.
Promnula si oči a zamumlala si, o kom asi se jí to zdálo.
Hnedka se přihlásila na onu seznamku a prohlížela si profily jako předešlý den.
Akorát, že na toho kluka tam natefila.
Neváhala a napsala mu.
Pár hodin čekala na odpověď ale dočkala se.
Začali si psát přes sesmku, přes facebook a nakonec přes smsky.
Po dvou měsících se sešli a o další dva měsíci spolu začali chodit.
Vydrželo jim to několik let.

.......................

Osud jim celou dobu přál a proto spolu chodí dodnes.


1 názor

Lakrov
14. 06. 2017
Dát tip

 Začátek je psaný stylem "převyprávěný film", takže to připomíná spíš poznámky,  obsahující námět na povídku než povídku samotnou a jen ke konci -- ten popis  snu ten text působí jako povídka, takže jestli mu sluší či nesluší ten  happyend, si netroufám pozoudit.  Tak jen ke slohu a překlepům:  Zájmeno svůj se (aspoň v ůvodu textu) vyskytuje příliš často.  ...natefila... ## natRefila  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru