Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výcvikový tábor

02. 06. 2017
0
0
128

Příběh se odehrává ve výcvikovém táboře nedaleko hranic České republiky.
Hlavní hrdinkou je mladá nedospělá Ester, která žije se svou matkou v Ostravě.
Ale je s ní nešťastná a proto se Ester rozhodne, že odjede do výcvikového tábora, aby získala disciplínu a aby si ujasnila své priority a sny do budoucna.
Chce si uspořádat do budoucna život tak, aby byla šťastná a úspěšná.
Její otec je na pracovní cestě ve Švýcarsku. Pracuje jako architekt. Ve firmě, kde pracuje mu nabídli, aby odjel
do Švýcarska, aby tam navrhl a postavil s dělníky luxusní hotel, na který by jen tak někdo neměl.
Takovou nabídku nemohl odmítnout.
Ester je z dobré rodiny a může si ledacos dovolit. Ale samozřejmě si věci musí zasloužit.
Ale v životě jsou věci, které si za peníze člověk koupit nemůže.
Ester studuje střední školu v Ostravě. Má velké plány, cíle a sny, ale neví jak jich docílit.
Zkouší nejrůznější metody ale vždycky zvítězí negativní myšlenky a pocity.
Proto se taky Ester často uzavírá do sebe a snaží se být dál od ostatních. Vyhýbá se komunikaci se svými nejbližšími a přemýšlí, co by bylo kdyby …
Je holt snílek a pesimistka. I když na jednu stranu se zase moc snaží, aby byla spíš optimistka.
Když skončí její studium na střední škole a ona prožije docela netradiční letní prázdniny, sbalí si svoje věci a rozhodne se opustit matku a odjet do výcvikového tábora. A jak se rozhodla, tak i svůj plán zrealizovala.
Vydá se tedy do onen tábora, kde prožívá tzv. peklo na zemi. I když je Ester velmi chytré, hbité a citlivé děvče chce se za každou cenu stát vyspělou a úspěšnou ženou.
Paní Janáčková je velmi přísná žena. Je to trenérka Ester.
Když je Ester přijata do tábora jde se ubytovat do jednoho z pokojů.
Pár dnů je mimo a nechytá se rytmu, který vládne v táboře.
O měsíc později, při jednom cvičení trenérka Janáčková si začne stěžovat na jednu holku, která je vlastnostmi podobná Ester. Jmenuje se Mischel. Mischel těžce nese těžce kritiku své trenérky a v slzách uteče do stodoly, kde se schová a v klidu může brečet
Stodola je plná haraburdí a je velmi chladná ale Mischel to nevadí, hlavně že má klid o všeho a od všech.
Ester je smutno z toho, že paní Janáčková takhle vystartovala po Mischel.
Rozhodne se proto, že se bude simulovat nevolnost a dostane se pryč a vydá se najít Mischel.
Po pár minutách ji najde a začne ji utěšovat a povídat si s ní. Tato situace je velmi sblíží a začnou si svěřovat svá tajemství. Jak se říká: padnou si do noty a stanou se dobrými přítelkyněmi.
Vrátí se opět na cvičení a rozhodnou se, že budou bojovat do posledních sil a že se nenechají vyvodit z míry.
Jednoho dne když mají přestávku na oběd si obě kamarádky sednou ke stejnému stolu, kde jsou samy a Mischel se svěří Ester s jejími city, které cítí k Adamovi. Adam je mladý, psychicky nevyrovnaný kluk, který se chová agresivně, vulgárně a sobecky. Zvláště k lidem, kteří mu kdy ublížili. Ale v nitru je velmi dobrý, romantický a něžný mladík, který touží po velké lásce. Adam pochází z bohaté rodiny. Vždy měl vše co chtěl a to mu vlezlo na mozek.
Žije s otcem v Praze. Jeho matka zemřela při autonehodě. Nabourala s autem do stromu když se vracela z práce.
S jeho otcem měli zrovna ten den výročí.
Pospíchala proto z práce aby se stihla připravit a dostala smyk a narazila do stromu.
Adam často kvůli tomu padal do depresí. Ale nakonec to překonal.
Ale poznamenalo ho to.
Při onen obědě se v jídelně objevil i Adam s jeho nejlepším kamarádem Alexem.
Adam se sice přátelil s Mischel ale vůbec netušil že je do něj zamilovaná.
Mischel seznámila Adama a Alexe s Ester a Adam se okamžitě do ní zamiloval.
Pro Ester je Adam velmi atraktivní a probouzí v ní její touhy po lásce a vášni.
Do pár dnů se Ester pomalu začíná zamilovávat do Adama a touží po něm.
Touhu cítí i Adam. Moc touží mi po svém boku Ester. Chvíli se to snaží ututlat ale nakonec se svěří Alexovi.
Alex je také poblázněn do Ester a proto Adamovi vynadá, že ji nesmí milovat, ale neřekne mu důvod.
Alex začne Ester šikanovat kvůli jejím citům k Adamovi.
Ester ale nic nedává najevo. Nechce nikoho tahat do svých problémů.
A proto se snaží se šikanou vypořádat sama, ale časem to přestane zvládat.
Svěří se Ester a ta zavolá jejímu kamarádovi, který pracuje v Praze. Má svoji autodílnu.
Zpráva o šikaně ho naštve a chce se s Alexem setkat.
Jednou po ranní rozcvičce se všichni snaží nabírat síly na další cvičení.
Ester leží na zemi a těžce nabírá druhý dech.
Vedle ní si lehne Alex a jeho kamarádi. Opodál leží všichni ostatní.
Alex už nedokáže ovládnout svoji touhu po Ester, vezme ji za ruku a tajně se vyplíží a odvede ji do stodoly, kde chce aby mu byla po vůli. Alex začne Ester líbat na krku a poté i na rtech. Naštěstí se mu nepodaří to, co zamýšlel.
Ester Alexovi uteče do hustého a hlubokého lesa, který je nedaleko tábora.
Stráví tam noc. Je sama a bez pomoci. Naštěstí má u sebe něco k jídlu takže se najedla, ale je toho málo.
V zoufalství volá Mischel a vše ji řekne, ta opět volá svému kamarádovi a vysvětlí mu situaci.
Ten se rozhodne si udělat v práci volno a jet do tábora udělat ve všem pořádek.
Rozjede se za Mischel a Ester do tábora a vše vyřeší. Najde se Alexe a zmlátí ho. Do rvačky se připojí Adam, který neví o tom, co Alex provedl. Když se vše vyjasní. Adam se rozhodne odejít i s Mischel k jejím rodičům a vše jim říct. A tak i učiní.
Vrátí se zpět.
Adam už nechce potlačovat své city k Ester a tak ji vyzná lásku.
Ester se připojí a vyzná lásku Adamovi.
Poté Adam napíše dopis Alexovi, kde je napsáno, to co si o něm myslí.
Adam se ale odpovědi nedočká.
Adam a Ester se rozhodli, že se odstěhují do Rakouska.
Za pár dní se opravdu odstěhovali a začali tam pracovat.
Docela dobře si tam vydělávali.
Proto si taky šetřili pro případ, že by se něco stalo.
A taky že se stalo.
Ester otěhotněla.
Adam se rozhodl, že se spolu vrátí a koupí si byt, kde spolu budou žít a vychovávat dítě.
Odstěhovali se tedy zpět do Prahy, kde si koupili byt.
Adam si našel docela dobře placenou práci.
Když se pořádně zabydleli v novém bytě požádal Adam Ester o ruku při večeři, kterou sám Adam uvařil.
Ester souhlasí a volá své matce aby ji vše vylíčila.
Její matka jí nabídla pomoc při pořádání svatby.
Adam píše Alexovi omluvný dopis, kde píše, že chce aby se oba usmířili a pozve ho také na svatbu. Za dva měsíce se koná svatba a je docela povedená. je na ní sice jen pár hostů ale je na ní velmi příjemná atmosféra.
Na svatbu dorazí i Alex se svými kamarády a snaží se vyžehlit to, co zavinil.
Vše je mu odpuštěno a vše se vrátí do pořádku.
Svatba dopadne výborně a novomanželé odletěj na líbánky a po zbytek života se jim daří a jsou šťastní. Nikdo se je už nikdy nepokouší rozdělit.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru