Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

06. 06. 2017
0
2
226

Někdy jen tak sedím a úplně bez energie si říkám proč? Proč má někdo štěstí a někdo ne? Jaktože někdo má rakovinu plic a to v životě neviděl cigaretu a někdo kouří 3 krabičky denně a dožije se 90 let? Kde je ta logika? Život mi často připadá velmi nelogický..... Proč někdo trpý hladem a druhý se přejídá k prasknutí? Jak je to možné, když jsme si všichni rovni? Ta rovnost je pouze náš výmysl. Je jen v naší hlavě aby jsme byli klidní, že se všichni máme stejně dobře. Je to naše výmluva ta rovnost. Moc nechápu jaká je teda ta logika života? Kde mám na tuto otázku hledat odpověď? Ta odpověď je asi v každém z nás. Každý ať si na tuto otázku odpoví sám. Každý z nás je spisovatelem svého vlastního života. Jakto, že někdo říká, že svět nikdy není černobílí a přitom v očích některých je? Jak je to možné? Je to asi tím, že každý máme vlastní logiku života. Život každého z nás je jen jeden velký příběh a je na nás jak si ho napíšeme......


2 názory

clovrdik
08. 06. 2017
Dát tip

... a to bude tím :-)


agáta5
07. 06. 2017
Dát tip

položil sis otázky a hezky sis na ně odpověděl :))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru