Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JAK SE Z DÍVKY STALA ŽENA (do 18 nepřístupné)

11. 02. 2000
10
0
1751
Autor

dialog
~ dívenka...
* pokušitel

* Jsi louka k lásce prostřená ~ Jsem ještě dítě ne-žena * Tvá ústa nikdy nelíbala? ~ ne, polibků se zatím bála * Rozkoš tvé tělo nezlákala? ~ Ne, žena ve mě dosud spala... * A nyní? ještě v tobě snívá... ~ Já myslím... že se rozednívá... * Pojď ke mě malá, probudím tě ~ Ne raděj ne...jsem ještě dítě * Proč cukáš se? proč říkáš ne? ~ v tvých očích něco zvláštně žhne... * Neboj se toho plamene ~ Nebojím... ale... raděj ne. * Pojď ke mě budeme si hrát ~ není To lépe nepoznat? * Lépe je poznat nepoznané ~ jsem zmatena z vás drahý pane * Tak mlčme a ty pojď už blíž ~ bojím se, že mě políbíš... * Polibek je jak motýl letmý. ~ Počkejme prosím až se setmí * chceš raděj můry třepotání ~ (mám strach když se tak ke mě sklání) * tmu udělej za svými víčky ~ chvěji se jako plamen svíčky... * Jsem něžný... plamen nezhasím ~ tak dobře - tedy souhlasím... * Trochu si odlož je tu teplo ~ stydím se ...je tu denní světlo * Proč skrývat krásu před sluncem ~ ne se sluncem - teď s vámi jsem! * Já sluncem tvým se stanu rád ~ chcete mě asi rozesmát. * Ne! Chci vidět tvou krásu mládí ~ (žena s dítětem souboj svádí) * Do své touhy tě obléknu ~ říct Ano nesmím..a Ne neřeknu. * Jsi krásná dávno nejsi dítě ~ jsi pavouk chyts mě ve své sítě * Jsi víla hedvábnou máš pleť ~ žena jsem!...teď to nepopleť. * Jsi vůně éterických mastí ~ dlaň tvoje - ztělesnění slastí. * dech zrychlil se i srdce tvoje ~ Budeme věčně jenom v stoje? * začíná z tebe mluvit žena ~ asi už byla probuzena * v postýlce popřeji jí dobré ráno ~ a ouha! ty máš rozestláno...?! * čekal jsem, že se probudíš ~ (svůdníku že se nestydíš!) * nestydím,... právě naopak ~ nu dobrá a co bude pak? * líbání nestačí ti už? ~ myslela jsem si, že jste muž * ty čarodějko prostořeká ~ jsem rozvodněná jako řeka * rád do řeky té vnořím se ~ počkej co děláš? bojím se... * chtěla si muže, nechceš už? ~ nevěděla jsem co je muž. * řeklas: Jsem řeka. vzpomínáš? ~ proč se tak divně usmíváš? * šumění řeky slyšel jsem ~ to zdálo se ti ... byl to sen! * nemyslím...vlny tady máš ~ svou něhou se jich dotýkáš... * osvěžit nech mě říčko má... ~ počkejme přec až bude tma! * Tma neleká tě blázínku? ~ leká... udělám vyjímku. * neboj... nic zlého na tom není ~ počkejme raděj do setmění. * Cítím že čekat nechceš už ~ máš pravdu... ~ ...nechci... ~ ...chci... ~..buď muž.
quapa
28. 10. 2002
Dát tip
že to nic nepřipomíná? Ha, no možná by autor nebyl rád, ale co svatební košile nebo lenora? ale jen trosku, jinak souhlasím s Wopi

:-)*****

zagori
19. 05. 2002
Dát tip
NO tohle je pěkná poezie, tohle s e mě líbí, ale jinak tady ta poezie nestojí za nic.

Aki
05. 02. 2002
Dát tip
dost dobrý :o) *

Wopi
05. 02. 2002
Dát tip
no, ano! je to opravdu hezky napsané jednotlivé obrazy - byť stokrát viděné, byť sebevíce banální - jsou totiž poskládány do velice příjemného, jasně plynoucího toku, takže je milo... *

Wiki
05. 02. 2002
Dát tip
hezký :o)*

Skorpil
15. 08. 2000
Dát tip
uz konecne chapu Merleho hlasku "zbytecne dobry" a plne s ni souhlasim, :-))) + (*)

Hippocampus
09. 05. 2000
Dát tip
Díky za tu náhodu, která mě přivedla ke Tvé básni:)))

BODY
03. 03. 2000
Dát tip
...nevím, ale připadá mi to trošku prázdné...

super, šup tam s típkem :)

por
17. 02. 2000
Dát tip
Nemam slov

Miroslawek
15. 02. 2000
Dát tip
Ne vždy to takhle bývá. Ale bývá. Tvůj Lolitkofil.

Merle
14. 02. 2000
Dát tip
Zbytečně dobrý...:-))

Daimon Terr
13. 02. 2000
Dát tip
Moc dobré ... Člověče beze jména ...

Morgana
12. 02. 2000
Dát tip
bože odpusť nám,(ne)víme co činíme...proč jen jsem tak proklatě lidská a vzpomínky mě tak bolí..????

Ramona
11. 02. 2000
Dát tip
věk : 0.0 roku
~ ~ ~

Lyryk
11. 02. 2000
Dát tip
Je to klasika a přitom mi to nic nepřipomíná :-)) kdy, že jsem tohle zažil.. ??

zolli
11. 02. 2000
Dát tip
doslov:
Než tmy dočkalo se děcko,
darovalo s láskou všecko!
Stala se z něj jemná žena,
ať je jí přána tahle změna.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru