Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šílenství v Jackpotu

30. 11. 1998
0
0
1531
Autor
Har

Co se člověku postaví do cesty....

Pan Novák se nakrčil - v ruce tiket od sazky seděl u neoblíbené televize a čekal. "Zlatá horečka stoupá..." V místnosti praskl teploměr. "Kolik je právě v džekpotu sazky?" Pan Novák se nalepil na obrazovku. "V džekpotu sazky je tří tisíce milionů pět set devádesát tři." Pan Novák byl doslova nalepený na obrazu. "A nyní losování..." Pan Novák se odplazil od televize. "Dvacet tři...třicet..." Hurónský řev paní notářky přerušil počítání. Notářka vyhrála a radovala se z vítěztví. "Padesát..." pokračoval uvaděč. Teď naopak vypukl v řev pan Novák. Začal objímat užaslou manželku:"Draháááá, draháááá...máááme toooo! Jsme v balíkuuuu!" Drahá se na něj užasle zadívala a pomyslela si Co to do toho dědka vjelo?? "V balíííku!! V balííku..." ječel Novák. To už se začaali sbíhat sousedi v domění, že se jedná o Armagedon. "ááááá" pokračoval Novák. "Je trochu mimo..." pravila tiše manželka sousedům. "Drahá! Jdu koupit televizi, pračku, myčku..." pravil. "Teď v noci?" užasla. Ale muž už rozbíjel prasátko - beztak už ho nebude potřebovat. Za pár minut byl pryč. Když se druhý den nevracel, zneklidněla. Pustila si rádio a čeká na rubriku Pohřešovaní. Najednou se ozve:"Mimořádná zpráva. Dnes večer zatkla policie muže, který se dobýval do zavřeného obchodu firmy.....Zadržený tvrdil, že je milionářem a..." ...A tak skončil Jackpot tohoto dne.
kramny
09. 09. 2005
Dát tip
vtipná je docela ta notářka, pak už je tam jenom šeď

mike
20. 08. 2000
Dát tip
Zkus si přečíst Maniaci všech zemí spojte se ! od McCoala.

Joe
11. 09. 1999
Dát tip
Tak tak. Zatím je to jenom náčrtek. Ale něco z toho určitě jednou bude!

Martin
18. 12. 1998
Dát tip
Haha, fakt dobre, libi se mi stručnost, výstižnost, jo, tak to fakt je - takový je český národ, zvláště někteří hamižníci.

Jarka
01. 12. 1998
Dát tip
Tvá povídka mi připadá jakoby nedodělaná, jakoby v ní chybělo něco, co by mělo zaujmout čtenáře..
Příliš jednoduchá, krátká a bez pointy..
Možná je to tvůj styl, je to tak psané záměrně, ale na mne to nepůsobí dobře. Možná až pošleš další a budu moc porovnat... Uvidíme.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru