Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tenkrát...

08. 04. 2002
18
0
3133
Autor
Marwin

Tohle je přes rok staré. Původně jsem nezamýšlel dát to sem, ale byl jsem přesvědčen jedním človíčkem. Proto to berte s rezervou...

   Soumrak přešel v noc. Zmizely i poslední červánky zapadajícího slunce a mokré asfaltové cesty osvětleny lampami se ponuře leskly. Ozvaly se první tóny hudby místní zábavy oznamující, že tato noc zdaleka nebude tak klidnou, jak by být mohla....
   Oba se opět pohnuli. Přisunuli se k sobě zas o kousek blíž. Letmý dotek. Pokus neohrabanou rukou vyjádřit pocit. Zkoumavý pohled... Zdařilo se. Opatrné spojení rtů. První polibek. Dvojice se opatrně svezla do záklonu, ulehla na postel. Ona rozhodila své dlouhé, tmavé vlasy na bílý polštář...
   Zrychlený dech, napětí, vzrušení. Chvějící, k sobě se tisknoucí těla. Ruka obtahující křivky těla, zpola zdušený vzdech zuřivým polibkem, vlasy ve tváři...
   Okny pronikly první paprsky jitřního slunce. Dvojice si vyměňovala drobné polibky a extázi vzrušení nahradila jemná ospalost. Ona nahmatala jeho ruku a sevřela ji. Stisk byl opětován, kruh uzavřen...
 

Witch
07. 10. 2003
Dát tip
***

Skřetice
12. 06. 2003
Dát tip
Hmmm jo, asi jsem citlivka, ale mě to nijak neva a zase tak naivní nejsem, jen bych si zlost nevybíjela na někom odsud ;( Jinak fakt sorry, asi to fšichni moc pitváme ;)

Imagine
11. 06. 2003
Dát tip
Já to chápu, přirozeně by mě to taky mrzelo. Ale spousta věcí se mění, každým dnem, stejně jako já jsem nedávno narazila na dílo, na které jsem kdysi napsala příznivou kritiku, dnesk se mi přímo zhnusilo a nepochopila jsem, jak jsem mohla napsat...líbí... Proto se jí zastávám, všichni můžeme názor změnit...jistě, taky bych řekla, že to jde vybíravějším způsobem, ale nemůžeš vědět, co se jí honí hlavou a já si myslím, že to nedělá jen ze srandy...Ale je fakt, že to nemůžeš vědě, ani já ne a když soudí ona můžeš (?) i Ty

Maretta
06. 06. 2003
Dát tip
Milá Eliz, možná jsem naivní citlivka, co všechno moc prožívá, ale ty jsi psychicky narušená.... nebo snad ne?

Imagine
05. 06. 2003
Dát tip
No, tak hele počkejte všichni...děláte jako by každej neměl právo na svůj názor...uznávám, že to Eliz trochu přehání a ani s ní nesouhlasím, ale pochybuju o tom, že by si jen vybíjela zlost pro nic za nic... Nejspíš asi nepovažuje tohle všechno za dobrý, tak jako všichni ostatní, ale zas takový zavrhnutí si nezaslouží...mrkněte se na to, co píše...nejni to jen hrouda plná zlosti a nenávisti Marwinovi se omlouvám, že tu dělám reklamu jinému autorovi, ale každej si zaslouží zastání

Marwin
05. 06. 2003
Dát tip
Od Eliz jsem četl většinu děl... A tohle je co?: 14.12.2002 Eliz Je to hodně napínavě pojatý.Člověk se do toho začte a najednou to zkončí.Ale je to pěkný.*t Najdete to o pár kritik výš. A podle mě si tady zlost opravdu vybíjela. Víš tohle je jak zkouška ovládání. Bolí to asi stejně, jak kdybych Ti řekl, žes nikdy nikoho nemilovala, a tak nevíš, co je se pro někoho trapit, vubec tomu nerozumíš a seš v tomhle absolutní máslo. (Přirozeně bych přihodil pár vulgárních výrazů) Co se mi doneslo, Eliz si začíná nějak moc hrát na královnu. Měla by si dát větší pozor, nebo sletí a něco se jí stane. Víš nezázlívám ji negativní kritiku, ale provedení negativní kritiky. To že použiji sprosté výrazy a připadám si drsně, protože jsem jim to konečně nandala... Nehodlám to víc rozpitvávat. Snad jeden citátek: "...a moudří už vědí..."

Marwin
01. 06. 2003
Dát tip
Je mi Tě líto Eliz. A ač nejspíš budeš zuřit, myslím to upřímně.

Eliz
30. 05. 2003
Dát tip
Ale vůbec to nepřeháním.....!!!! Vy jste jen citlivý naivky,co všechno moc prožívají....

Skřetice
29. 05. 2003
Dát tip
Myslím,že už nad tou mísou byly dřív,než to psaly ;( ;)) No chtěla jsem ty jejich kritiky vidět,ale teď se chce zase zvracet mě!!Asi to tu někdo přehání!No nic ;))

Marwin
28. 05. 2003
Dát tip
......tak bycha jo? A teď mi něco pověz o těch slohových chybách.

Maretta
28. 05. 2003
Dát tip
Eliz: ty jsi asi trochu vyšinutá ne? a proč myslíš, že píše bludy?... to by mě celkem zajímalo, co prožíváš, asi to musí být hodně -ehm- ani nevím, co říct... a ty stylistické chyby by mě taky zajímaly... prosííííím, rozepiš se o nich...

Eliz
27. 05. 2003
Dát tip
Máš tam slohový chyby jak to prase..... A zase! Hovnu tomu rozumíš a píšeš takový bludy.... Tohle už nedělej!!!!!Nebo už fakt budu zvracet.A nejen já i DARINA už klečí u mísy......tak bycha jo?

Eliz
27. 05. 2003
Dát tip
Máš tam slohový chyby jak to prase..... A zase! Hovnu tomu rozumíš a píšeš takový bludy.... Tohle už nedělej!!!!!Nebo už fakt budu zvracet.A nejen já i DARINA už klečí u mísy......tak bycha jo?

Quinn
03. 04. 2003
Dát tip
Pokus neohrabanou rukou vyjádřit pocit. Je to hezky napsaný...žádná přehnaná erotika, jak z dokonalýho porna...prostě realita :o) hezká :o) ***

Andelain
03. 02. 2003
Dát tip
Atmosféra... ačkoli nejsem na "červený" věci, tohle je opravdu dobře napsaný (koneckonců, míň je někdy víc, ne? ;) *

Maretta
14. 01. 2003
Dát tip
Dostalo mě to. Máš vážně krásnej styl vyjadřování takových nádherných věcí.

Lorgan
11. 01. 2003
Dát tip
Tohle je něco, co se mi opravdu zalíbilo. Když jsem to četl, začal jsem vzpomínat, představovat si, a tak...;) Tip.

Houbatec
20. 12. 2002
Dát tip
Je to napsané strhujícím způsobem. Je asi zbytečný se víc rozepisovat, prostě se mi to líbí a to stačí. *Tip

Eliz
14. 12. 2002
Dát tip
Je to hodně napínavě pojatý.Člověk se do toho začte a najednou to zkončí.Ale je to pěkný.*t

Print
17. 09. 2002
Dát tip
*!

Seregil
05. 09. 2002
Dát tip
Moc se mi to líbí, takhle hluboko do vyjádření pocitů jsem se ještě nedostal....tip

Skřetice
31. 08. 2002
Dát tip
Jen se chci zeptat,jestli tohle můžu brát za částečnou odpověd na jednu z otázek,co?!Jinak je to moc krásný,jen škoda,že dost krátký,ale hodně to působí a z fantazií to dělá divy.No a o tom to je!!!! *;o))

Skleboun
05. 07. 2002
Dát tip
Natrix: :o)))))

Natrix
05. 07. 2002
Dát tip
Vždyť ho známe, ne...? :o)))

Natrix
27. 06. 2002
Dát tip
Zcela upřímně? Nechci podporovat Tvůj egoismus a samolibost :-)))

Natrix
24. 06. 2002
Dát tip
...je to, nevím, jak to vyjádřit...zvláštní, krásný... úplně je z toho cítit ta atmosféra... ...sice nerada, ale musím uznat, že se mi to fakt líbí...

Marwin
24. 06. 2002
Dát tip
Ale, proč nerada? ;o)

6ak
15. 06. 2002
Dát tip
marvine ty mne prekvapujes!!!!!!!! je to super!!!!!

galaxy
08. 06. 2002
Dát tip
Jo,to je moc hezký :-)*

Feeling
02. 06. 2002
Dát tip
...pokus neohrabanou rukou vyjádřit pocit...vyjadřování pocitů je vůbec někdy velmi zapeklitá záležitost :-) T*

Marwin
02. 06. 2002
Dát tip
To jo... Ale je zajímavé, že se to někdy člověku povede tak bravurně a to ani o vyjadřování svých pocitů nestál...

prožil si to tak?pokud ano......:)

Prokletí
20. 05. 2002
Dát tip
Já nevím ;o)) Ale je to celkem pěkné... ;o) m.

Skleboun
20. 05. 2002
Dát tip
co třeba "jen tak pro radost"? .))))))) no to asi ne... ale pořád je tu ještě kategorie "ostatní". Ta nemůže ničemu škodit¨:)

Marwin
19. 05. 2002
Dát tip
Pár lidí mělo zájem napsat mi něco sem a ne jen do zpráv, a tak jsem změnil kategorii. Místo indispozice je teď řádek prázdný, protože nevím do jaké kategorie mám dílko zařadit a proto poraďte.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru