Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční krajina

31. 08. 2017
1
8
281

Noční krajina

 

Den noci vládu předal a černý mramor blankyt nahradil,

stříbrošedé mraky putují dál do chřtánu nadpozemské dálavy.

Nad černočerným pohořím dlí a na své zlaté bárce pluje

ta luna, jež je tichým svědkem na modři temně sametové.

Jež věrně moři podobá se, zátoce rudě potemnělé

a nad tou rozeklanou průrvou samotno srdce vzplane cele.

 Kde hvězd lesk v mihotavé záři tká šňůry perel za obzory,

vstříc té kráse nevídané stále se lidem slzy rodí.


8 názorů

Kočkodan
01. 09. 2017
Dát tip
Hlavní libresácká travicko, i pres vypláznutý jazýcek moc dobre vím, ze se ti srdecko otelilo blahem. Pardón, zatetelilo. (emotikon se schovaným jazykem)

Aha, už vím kdo jsi...Ringo :-p


A kdo jsi ?Odkud mne znáš ,? Písmák opouštět nechci, ale mnohem víc času trávím na Libresu :-)


Kočkodan
31. 08. 2017
Dát tip
Elektronická muško, jestlipak víš, že se my dva už trochu známe? Snad na základě tohoto faktu Písmák úprkem neopustíš. ;-)

Gora
31. 08. 2017
Dát tip

Vím, kdo jsi:-) -  je fajn, žes našla odvahu prezentovat se zde, kde ti ostatní nebudou dávat pochvaly a tipy za málo...ale udělala jsi moc dobře, posuzuju podle sebe. Máš šanci se dost naučit. Tak držím palce.


Jsem Emma z Libresu. Já tady začínám, jenom nevím, jestli to byl dobrý nápad . Ta básnička je jako z jiné doby, asi to dnešní lidi neosloví....jen jsem to zkusila, ale mám i díla z jiného soudku:-)


Gora
31. 08. 2017
Dát tip

Aha, ty jsi tu krátce...tak to jsem spletla, a tak vítej:-)


Gora
31. 08. 2017
Dát tip

Nejsem kritik. Jen názor - pro vykreslení toho, co chceš sdělit, by mi stačila první polovina básničky. Dáů je to na mne moc šroubované.

Taky bych šetřila složenými složitostmi - je jich moc. Vzhledem k tomu, že ses po dlouhé době odhodlala publikovat na Písmáku, tě podpořím:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru