Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jenom Ahoj a víc nic

16. 04. 2002
2
0
980
Autor
Vojta_Bíba

O mně, jak si s jakousi říkám jenom Ahoj, jak se máš a přitom bych jí rád říkal jak ji miluju. V úterý dne 12. června 2001.

Jenom Ahoj a víc nic

 

Ahoj Vojto, jak se máš

jenom to, víc nežádáš

Ano, dobře a jak Ty

už jsou slzy zaváty?

 

Ahoj a miluju Tě

tak ptám se ve svém světě

však nahlas ale mlčím

pak doma v tichu brečím.

 

Mluvím s Tebou jenom tak

ve skutečnosti rád však

kecám s Tebou tak běžně

však miluju Tě něžně.

 

Tvou odpověď žel tuším

na Tvé Ne se netěším

Nač se trápit zbytečně

Když Ne znám tak jistotně.


houmles
22. 04. 2002
Dát tip
hmm hmmm hmmmm...to je ale paradoxni situace. Autor sam v jedne ze svych "basni" rika neco o tom ze je potreba "Zive Zit" a pak se chova jak mrtvola, by nebyl za vola.. hmmm hmmm... Vojto, vykasli se na to, nehon, nedohonis..

Vojta_Bíba
18. 04. 2002
Dát tip
Jojo, život je vobčas krutej, existujou i strašně škaredý situace, kdy člověk "nemůže mít někoho rád" i když to zní zvráceně a hnusně, a nikdy si to nepřeju....člověk co má raději naději než jistotu, hmmmm, něco na tom asi bude, díky.

Danny
16. 04. 2002
Dát tip
chlape vzmuž se a řekni jí to. nebo jí třeba pošli tuhle básničku...

Fil
16. 04. 2002
Dát tip
Tak to jako bych videl sebe-plne se ztotoznuju a za to TIP-uzivej si kazdy ahoj a jednou to prijde -trba po par sklenickach:)))

Čolito
16. 04. 2002
Dát tip
ten konec se mi nelíbí( poslední sloka), ale náhodou.....:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru