Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemám ještě jasno

18. 04. 2002
0
0
1146
Autor
Vojta_Bíba

Tak trochu na nápěv písničky Hráz. Je to o holce, o kterou se bojí starší kluk, protože si myslí, že ví, čím vším těžkým ještě bude muset projít. 10. 4. 2002.

Nemám ještě jasno

 

Sedím si tu potmě

Ty modlíš se za mě

a já nevím co s tím.

 

Můj život Ty líp znáš

stále jen o mně bloumáš

tohlecto já vím.

 

Ale nevím, čeho se bojíš

co o mně snad víc víš

já z toho mám strach.

 

Zkoumáš mě a studuješ

říkáš mi: Nevíš co chceš!

prorokuješ mi krach.

 

Já ještě nemám jasno

a z toho je Ti teskno

a chceš to změnit

 

Chceš abych se víc smála

ráda se na Tě dívala

sny štěstí si splnit

 

Já jsem však jenom holka

co vobčas kouká

a nezná nic.

 

Život mě teprv čeká

ta pravda odvěká

na mě čeká víc.

 

Nevím už co si o Tobě mám myslet

nedokážu se vcítit do Tvých let

nech mě být

nech mě být.


Vojta_Bíba
03. 05. 2002
Dát tip
Tohle je báseň napsaná pro ni až bude starší:-)

Aki
21. 04. 2002
Dát tip
hmmmm... Vojto, zase nic moc... a to bloumání je vážně blbý.... držím palce dál :o) @ki

Pingi
21. 04. 2002
Dát tip
Forma by šla samozřejmě udělat o moc líp, ale k obsahu: částěčně to chápu, protože občas se i já cítím v takové posici, jako ta malá holka. Ale na druhou stranu, nebýt prologu, tak vůbec nevim, o čem ta báseň je. Držim palce pro příště :-))

Kanyapi
20. 04. 2002
Dát tip
víš co? nehodnotím formu, ten pocit z toho čiší... a i to je něco...

Vojta_Bíba
20. 04. 2002
Dát tip
Když bloumám o někom, bloumám vpodstatě v někom, v jeho životní cestě, směru, duši, názorech..... Že by můj neologismus?

houmles
19. 04. 2002
Dát tip
no nechte handrkovani, mile deti, basen smetu ze stolu s povzdechem PEKLO a odeberu se opet do sve smrdute kobky. Chces vaznou kritiku, mas ji mit. FAKT SPATNY!

Witch
19. 04. 2002
Dát tip
vidim to podobně, člověk má občas pocit, že ubližuje svýma citama nebo jednánim druhým, ale nakonec přijde na to, že ubližuje beztak jenom sám sobě, musí se z toho vyhrabat sám a pak to bude dobrý i pro ty ostatní.

Wopi
18. 04. 2002
Dát tip
stále jen o mně bloumáš tohlecto já nerozumím

Astalavista
18. 04. 2002
Dát tip
No, asi jako Wopi

Vojta_Bíba
18. 04. 2002
Dát tip
Vžij se do hlavní hrdinky básně: má kamaráda, staršího, se kerým má strašně krásnej vztah, o všem si povídaj a tak. A ten člověk začne najednou keat vo tom, že se vo ni bojí, v co vyroste, jak projde pubertou a tak, a vona pak taky má pocit, že von ji zná líp, než vona sama sebe. Má pocit, takovej škaredej, že von se v ní štourá, že se courá po její životní cestě, že se v ní přehrabuje, že o ní přemýšlí, že o ní bloumá, že ona ho trápí....

Astalavista
18. 04. 2002
Dát tip
Ale bloumat můžeš tak maximálně městem nebo tak něco, ale bloumat o někom, to jsem vážně neslyšel...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru