Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vegetove o(d)pojenie

14. 04. 2002
2
0
2630
Autor
vest

venujem jednej zienke, co na vysokom kopci prevaruje vodu :))) ... a vsetkym milovnikom Sicilie

Vzdy, ked mi moja dusi skuci
a slzy tlacia sa do oci
taha ma to ako k magnetu
ist si dat oblubenu vegetu.

Glutaman otupi zmysly
a den nie je uz ten isty.
Usmev zjavi sa na tvari
a teply pocit srdce jari.

Problemy su z mysle prec
a pozitivizmus dominuje moju rec.
Pod vplyvom vegety
vzdam sa aj vendety!
Sonia
12. 06. 2005
Dát tip
Je to tu siahodlhé, a tak sa pridám aj ja. Súhlasila by som s Tanganikou...pre radosť, ale žiadny umelecký zážitok, a tak viem pochopiť aj Hailina. Tu je to mierne, ale na literárnej súťaži by si to mala ťažké.

Sonia
12. 06. 2005
Dát tip
Je to tu siahodlhé, a tak sa pridám aj ja. Súhlasila by som s Tanganikou...pre radosť, ale žiadny umelecký zážitok, a tak viem pochopiť aj Hailina. Tu je to mierne, ale na literárnej súťaži by si to mala ťažké.

Eternal
10. 05. 2002
Dát tip
Smyslná, chuťově opojná, jednoduchá.. jen nepropracovaná. Chtělo by tu vodu víc povařit, a přidat trochu petržele, popřípadě trochu krupice, osolit, maličko pepře....:o)) ale tipnu si, a díky za doporučení.

vest
10. 05. 2002
Dát tip
S radostou:))) Porozmyslam o tej vode:))) Este raz vdaka

:))))

Mahoney
22. 04. 2002
Dát tip
no, já mam naštěstí kachní žaludek.. :) (ehm.. to bylo v rámci jazykového okénka :)

vest
22. 04. 2002
Dát tip
:)))

Mahoney
18. 04. 2002
Dát tip
nevím, jestli máte s haijinem něco osobního.. už dlouho na písmáčku čtu jen sem tam, tedy skoro nic.. ano, moje definice slušnosti je tokvá, jak to upřímně cítím a vnímám.. po svých zkušenostech mám radši lidi, kteří mě otevřeně pošlou někam, než lidi, kteří se "ohleduplně" tváří, jako že neexituju.. uznávám, že haijin se nechoval korektně.. ale já tu vidím chyby v komunikaci na obou stranách, a jak jste se tu všichni pěkně proti němu spojili.. prostě jsem nějak nemohl mlčet.. omlouvám se, že jsem to neuměl napsat rovnou: jediné, na co jsem chtěl upozornit, je, že obě strany chybovaly.. ještě jedna omluva a přeju krásný den.. a.

vest
18. 04. 2002
Dát tip
Dakujem za uvedenie veci na pravu mieru. Ospravedlnenie samozrejme prijimam a budem rada, ked mi aj nadalej budes pisat kritiky.

Mahoney
18. 04. 2002
Dát tip
"zlodej chyta zlodeja" :) mimochodem, znáte to přísloví: z pytláka je nejlepší hajný..? :)

vest
18. 04. 2002
Dát tip
vidim, ze sa to tu meni na jazykove okienko:))) A to, ze niektorym ludom je z toho az fyzicky zle, mi je uprimne luto.

Mahoney
17. 04. 2002
Dát tip
kolonka autor stojí o hlubší kritiku existuje proto, aby čtenář věděl, že tohle dílko může roztrhat, aniž by mu za to bylo nadáváno.. že si autor přeje slyšet názor čtenářů přímo a bez vytáček, byť by nebyl zrovna lichotivý.. haijin se mohl(a) vyjadřovat slušněji, ale to vest taky pokud nechceš zápornou kritiku, zaškrtávej tu druhou volbu: "utor nestojí o hlubší kritiku"

vest
17. 04. 2002
Dát tip
Moment, tak ja som nikomu nehovorila, ze ma drzat hubu! A uz vobec som mu nenadavala!A okrem toho citat viem, takze ak nebudem stat o kritiku, tak zaskrtnem tu druhu volbu. A vobec, haijin sa viac zameriaval na tu kategoriu ako na samotne dielo.

vest
17. 04. 2002
Dát tip
Moment, tak ja som nikomu nehovorila, ze ma drzat hubu! A uz vobec som mu nenadavala!A okrem toho citat viem, takze ak nebudem stat o kritiku, tak zaskrtnem tu druhu volbu. A vobec, haijin sa viac zameriaval na tu kategoriu ako na samotne dielo.

Mahoney
17. 04. 2002
Dát tip
ano, první haijinova kritika je dost mimo.. ke zbytku jsi ho vyprovokavala.. mimochodem, slušnost není o nepoužívání vulgarismů - slušnost je o toleranci, otevřenosti, upřímnosti - o ochotě tyto věci dávat i přijímat.. podle této definice slušnosti se, myslím, haijin zachoval slušněji než ty..

vest
17. 04. 2002
Dát tip
Myslim si, ze tvoja definicia slusnosti je vymyslena tak, ako ti pasuje. Ja som nikdy nebrala haijinovi jeho nazor, naopka vzdy som mu aj pisala, ze ho tolerujem. Ja som nikoho neprovokovala. Myslim, ze na tuto temu sa nema zmysel dalej bavit. Ja tu chodim pre radost a nie si tu obhajovat svoje nazory a nechat zo seba robit nejaku svinu. (Ospravedlnujem sa za vyraz)

vest
17. 04. 2002
Dát tip
Pen, vdaka za podporu ... :) Pre mna su kamaratske kritiky velmi dolezite, lebo viem, ze moji kamarati by ku mne nikdy neboli neuprimni len preto, aby som sa dobre citila. Naopak, ich kritiky si velmi vazim a ich tipy este viac.

_iris
17. 04. 2002
Dát tip
ta tu to nejak vrie...niektori sa su fakt riadne o(d)pojeny...a ako!!! viac k tomu nemam co, uz ste vsetko za mna vystihli.

tanganika
17. 04. 2002
Dát tip
ja radsej pre istotu mlcim....

vest
16. 04. 2002
Dát tip
Som tu (v kapitalizme), ale inac som s vami, tam pod Tatrami! Aj v Sucanoch, aj v Prahe, aj na kopci, aj v jame... :))) Ale skrabania mi ide akosi tazko, este to moze potrvat zopar mesiacov :(((

vest
16. 04. 2002
Dát tip
Sa mam cely zivot skrabat? No to su super vyhliadky...:) Bude velka spotreba vegety... :)))

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
haijin- je mi smutno z toho, ze ludia komentuju podla svojej momentalnej nalady. je samozrejme, ze kazdy ma niekedy blbu naladu, ale preco urazas ludi??? to je smutne, velmi smutne a z toho dovodu aj z pismaka odchadzam, bohuzial nie si jediny, ktory sa tak chova! to je jedno... vest-nedaj sa! ja viem, o com ta basen je! kedze je to pre radost, tak nekritizujem, je to na pobavenie a nie pre umel.zazitok! Orbi-si fajn!

_iris
15. 04. 2002
Dát tip
tu nemam co dodat, len musim suhlasit s tanganikou... mila vest, basen ucel splnila a strasne sa mi paci ten nazov!!!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Vdaka :) tanganika to s tym odchodom dufam nemyslis vazne? Tanganika, si to zas vystihla, ide o radost a nie o umelecky zazitok, presne tak. Este raz vdaka.

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
ale idem! vidim to tak na 90%. este raz taky den ako tento alebo lepsie povedane kritiky...tak ma tu uz niet! tak bude lepsie! a nemas za co! staci si precitat kritiky u basni tej pani a viem, o com tocis! umel. je to nic moc, ale ucel to splnilo!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Tanganika, diky za pochoponie, ale prosim nechod. Budem plakat. Ja som tu totizto prisla preto, aby som bola viac s tebou a iris. :) Naozaj. Znasaj aj blbe kritiky, nedaj sa znechutit.

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
bohuzial som slaba a zbabela! je mi to moc luto, budeme sa stretavat niekde inde! prepac!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
:( Ale mi musisi slubit, ze aspon moje basne prides obcas zkritizovat! :) aspon ako anonyma ta tu dufam bude vidno.

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
to iste!!! nenecham si to ujst!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
diky...:)

Tanganika nerob to.Ani to nehovor.Nekdo sa tu stretává.Druhý bojuje, taký je i svet.Mne i iným by si tu chýbala.Lebo sa tu stretáváme z Tebú. Haijin:kde je nadhled?

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Petr_P: mas pravdu! O a aku!:)

Orbi
15. 04. 2002
Dát tip
Petr_Palkowski:přesně tak!!!!

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
vsetkym dakujem!!! ja som vsak slaba na taky absurdny boj!!! prepacte!!! musim si to premysliet!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Ked si ty sama zevraj slaba, tak vedz, ze bojujeme s tebou. Mas cele vojsko, ktoreho si general! :)

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
zase som vrchnost??? nechcem! ked uz, tak chcem byt iba radovy vojak...to chcem!

Orbi
15. 04. 2002
Dát tip
vest:ano!...a nebo taky...vsichni za jednoho,jeden za vsechny!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Oki, tak ako radovi vojaci drzime spolu, vieme, co je to vernost. Orbi, presne tak! :)))

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
haijin by povedal, ze je to klise/pretvarka...ako svetu mier!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Haijin toho povedal uz dost, co vobec nebola pravda. Na jeho slova by som teda nestavila! A teda Svetu mier vobec nie je klise/pretvarka! Zabudni na to, co povedal. Zi podla svojich pocitov a nie podla reci inach. :)))

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Orbi, prepac, zabudla som avizko! :))) Tak este raz.

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
ved aj tak budem zit!!! dont worry!!!

Orbi
15. 04. 2002
Dát tip
:-)

vest
15. 04. 2002
Dát tip
No, I don´t worry. I trust you! I know you can! OK, sometimes I worry. :) Just to be honest! :)

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
i am okay!dont worry! it will be okay!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
I´m sure it will! :)

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
oka!!! :-)

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Som rada, ze sme to zakoncili usmevom aj z tvojej strany. O velmo som rada, pre moj kludny spanok! :)))

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
tak spi sladko!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
aj ty. Dobry vecer, na dobru noc, macko z plysu spieva vam. Volaju ma Macko Usko, lebo smiesne usko mam. Huncut som a rad sa hram, s humorom je predsa fuska. Vsetky deti rad ja mam, to je heslo Macka Uska! Len pre teba:))))))))

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
poznam jedneho macka uska!!!! az pred nedavnom som pochopila tu piesen k tej rozpravke!!!! Milujem svojho macka uska!!! bru noc!

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Hej, no vidis, ja som este furt nepochopila! :)))

vest
15. 04. 2002
Dát tip
Ale svojho Macka Uska milujem tiez, najviac na svete! Dobru noc...

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
to je jedno! macko usko chape sam!

vest
14. 04. 2002
Dát tip
Ja aj hlbsiu krtitku citam pre radost (z dobre vykonanaje prace) :))) Cely zivot je rozpor, tak preco by som ja tiez nemohli byt rozporuplna?

vest
14. 04. 2002
Dát tip
Beriem na vedomie! Co by si na tom vylepsil? Ma fakt zaujima, co ti na tom vadi, seriozne...

vest
14. 04. 2002
Dát tip
Tak never, a mozno Jen tak pro radost ani presne nevystihuje, o co mi islo, ale bola to kategoria najblizsie, tak som ju vybrala. Inac som si to checkla, je to uplne bezne, ziadat pri Jen tak pre radost o hlbsiu kritiku. A vobec, preco kopes do mrtvych veci? To sa teda nepatri, myslim, ze ignorovat by bolo lepsie :) Aj tak vdaka.

Jurik
14. 04. 2002
Dát tip
/*:)

vest
14. 04. 2002
Dát tip
Hej, az tak? Dakujem. :) Presne o to mi islo.

vest
14. 04. 2002
Dát tip
Pre mna za mna. Nechcem ignorovanie. Ale ja vacsinou ked citam basne, co povazujem za mrtve veci, tak sa zdrzim slova. Ale vsak kazdy sme iny, ja ti tvoj nazor neberiem.

Orbi
14. 04. 2002
Dát tip
hezké..pro radost!

crique
14. 04. 2002
Dát tip
ma to hodně smyslné rymy, hodit k tomu hudbu a repovat to,,,,,tak bych to viděla.Mě se to líbí :))

vest
14. 04. 2002
Dát tip
Haijin, tebe sa nepacilo a hubu si nedrzal, tak mi nehovor, co mam robit. V priebehu tehto diskusie si sa vyhecova tak, ze si ma zacal urazat. Podla teba spociva teda zmysel verjeneho media v tom, ze urazas ludi a vybijas si na nich emocie.

vest
14. 04. 2002
Dát tip
Orbi, Crique, z celeho srdca vam dakujem. :))

Orbi
14. 04. 2002
Dát tip
Haijin:mam z Tebe fakt divny pocit!ALe to je v podstate nepodstatne!

Orbi
14. 04. 2002
Dát tip
správná připomínka...tak ještě poslední avízko:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru