Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

atramentový beťár.

15. 04. 2002
0
0
2087
Autor
BooB

dostal som od tety skvelé pero

na atrament s vadným piestom

keď ním píšem farbí prsty

požičiam ho Zuze s Ferom


Ribi
12. 06. 2002
Dát tip
t

tanganika
27. 04. 2002
Dát tip
no vidis!!! ja napr. este stale pisem..iba listy.atram.perom s piestom! sila zvyku a pocitu!!

BooB
26. 04. 2002
Dát tip
tu je výsledok "testu" na košických tretiakoch (ZŠ) - z celej triedy porozumeli básničke dvaja - boli to tí dvaja, ktorí vlastnia pero práve so spomínaným piestom... ostatné deti mali perá na bombičky alebo iné. Keď im pani učiteľka na príklade injekčnej striekačky vysvetlila slovo piest, bola básnička jasná aj ostatným žiakom - našťastie sa potvrdila moja domienka, že ak deti také pero (s piestom) vlastnia, tak sú zvedavé natoľko, že jeho zaujímavé súčasti (piest) poznajú a vedia ich (ho) pomenovať :)

Bix
26. 04. 2002
Dát tip
:o) nejak tak som to predpokladala...díky !!

Bix
17. 04. 2002
Dát tip
BooB: chcem vedieť, ako dopadne s tretiakmi - daj vedieť :o)) Ď

Bix
16. 04. 2002
Dát tip
tiež som trochu zapochybovala nad použitím "piestu", ale z kontextu je to celkom jasné :o) niečo mi tu ale drhne, rytmicky, nechce mi to a nechce pekne plynúť

BooB
16. 04. 2002
Dát tip
ten Fero drhne - možnože "Ferkom" (a "ZuZke") by bolo lepšie, ale tá zdrobnenina by k tomu huncúctvu nepasovala }:] - vuobec... v tejto básničke mi robil potiaže práve rým - myšlienka bola jasná od začiatku..., čo sa týka toho piestu - budúci týždeň vyskúšam básničku na tretiakoch v Košiciach :)

Leata
16. 04. 2002
Dát tip
děkuji, zapíšu si to do slovníčku ;o))) jo, tak to je pěkné :o)))

Leata
15. 04. 2002
Dát tip
hm, asi nemám dostatečný jazykový základ...

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
ak je to pre deti, tak by som tam asi dala ine slovo ako piest! pochybujem, ze deti vedia, co je piest! ale inac sa mi paci!

BooB
15. 04. 2002
Dát tip
Leata: beťár = šibal atrament = inkoust farbí = barví (tu Ťa asi podceňujem ... :)) požičiam = půjčím tanganika: povedzme 3. trieda ZŠ - súhlasíš? :)

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
ja neviem! uz je to davno! piesty...to tak na 2.stupni na fyzike, ale je dost mozne , za sa to od mojich cias zmenilo! neviem...musis vedet lepsie!

BooB
15. 04. 2002
Dát tip
veď to muožme vyskúšať :)

tanganika
15. 04. 2002
Dát tip
tak vyskusaj! ja fakt neviem! si ucitel???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru