Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O tom jak medvídek vyšplhal na strom

17. 04. 2002
6
0
1645
Autor
Tygřík

Autorovi je /skoro/ 10 let:-)))

O tom jak medvídek vyšplhal na strom

 

Bylo jednou jedno medvíďátko a to strašně chtělo vylízt na strom jako máma. Zkoušelo různé metody, ale žádná nefungovala. Nefungovala ani vystřelovací lžíce.

A najednou ho napadlo podívat se po velkoměstě.

Neviděl tam nic. A najednou vidí velkoobchod kosmonautika.

Maminka mu naštěstí dala 23598 medvědích dolarů.

A jak chodil po obchodě s kosmonautikou, tak zahlíd JET PACK za 23598 medvědích dolarů.

Koupil si ten JET PACK a honem s ním pod strom kde žily včely. Nasadil si ho, zapnul si ho a letěl si s ním pro med.

Vzal si jednu plástev, která mu bohatě stačila, a už mu zbejvala /když byl centimetr od země/ jen 1 jednotka.

ˇAááááá, žuch!

A tak medvídek doletěl /vyšplhal/ na strom.

KONEC


ondrech
03. 04. 2004
Dát tip
Hmmmm. Snad pro tvůj věk by to ještě šlo, ale Jetpack a med nejdou dohromady.

ondrech
03. 04. 2004
Dát tip
Hmmmm. Snad pro tvůj věk by to ještě šlo, ale Jetpack a med nejdou dohromady.

dr_t
01. 06. 2002
Dát tip
Taky je to dobrý ale tvoje básničky jsou lepší

racek
20. 04. 2002
Dát tip
Bud je to Tebou:-))), nebo tim, ze Fandovi je opravdu teprve /skoro/ 10 let.

Leclajr
19. 04. 2002
Dát tip
Připadám si tak nějak trochu infantilní, když čtu tydlenc řádky..

Bix
18. 04. 2002
Dát tip
Nádhera :o) Zaradím do klubu ( od detí :o) ) pre deti :o)

Mahoney
18. 04. 2002
Dát tip
jůůů :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru