Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Další přídavek Kopru

22. 04. 2002
3
0
1782
Autor
kirkov

SLUNEČNÁ HLÁSÍ:

Vlastimil Brodský (1920 - 2002)

 

 

Tentokrát jarní vánek zavál opravdu silně...a hned tu máme další přezrálou hruštičku... nu což naplat...další dva kandidáti jsou na snadě...Stelinku Zázvorkovou s Mirdou Horníčkem ta šťopka už taky dlouho neudrží a my, abychom se poohlíželi po novém Hajajovi.

 

Gratulujeme a posíláme hezkou písničku.


djPes
30. 04. 2002
Dát tip
Kostko: lepší být kreténem než pokrytcem

jsi kretén

Chlapečku, chlapečku.....

Print
23. 04. 2002
Dát tip
Tak tohle mě na tebe mrzí, kirkove...

Jsi zlý, zlý zlý. Toto se prostě nedělá. Na každého jednou dojde a budu to JÁ.

Někdo se za podobné nápady stydí a schovává je... a někdo ne. That´s all.

Zdenda: Já nevím, co je lepší... mě připadá lepší upřímnost... jenže u někoho jsou patetický emoce taky upřímný, to se nedá posoudit... Nejlepší je bejt v pohodě a nic moc nežrat... ani sám sebe.:o) Mimochodem, o Horníčkovi se mi tuhle zdálo a říkala jsem si, že asi umře, když se mi o něm zdá, a on místo toho umřel Brodský. No, nikdo tu nejsme nafurt.

Zdenda: No když myslíš.:o)

Yeziiinka
23. 04. 2002
Dát tip
Kirkov: ... To jenom provokuješ nebo máš 'vyšší cíle', chlape...? Ale nojo, no... nebudu lhát, že jsem se při čtení neuchichtla, jenže vkusné mi to nepřijde, ani ode mne.

houmles
23. 04. 2002
Dát tip
No, on ten Jirka Suchy uz taky visi jen na provazku senility.. To abychom zacali hledat novyho Jonase.

Nuitík
22. 04. 2002
Dát tip
:o))))))))))) chi chjůůůůůůůůů dobrý!!! přezrálá hruštička..*

Armand
22. 04. 2002
Dát tip
tys zahustil polívku kirkove...

ODI
22. 04. 2002
Dát tip
To je nevkusné, morbidní, zlé a hnusné.

Aki
22. 04. 2002
Dát tip
ne, že bych neměl rád morbidní humor, ale tohle je i na mě moc.... :o(

hermit
22. 04. 2002
Dát tip
na každýho jednou dojde, kirkove

KikinaV
22. 04. 2002
Dát tip
tohle ti moc nevyšlo, hm :-/

Mpj
22. 04. 2002
Dát tip
Tohle se mi vůbec nelíbí :( a jak říká hermit, i na tebe jednou dojde!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru