Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Praktikum

17. 03. 2019
0
0
331
Autor
Bystroočko

Ako sa "nestratiť".

Praktikum

Po vyčerpávajúcom pracovnom týždni, keď ma už aj vrátnik vyháňal, lebo potreboval pustiť zabezpečenie budovy, prišla potreba odreagovať sa a už ma prepadával aj nákupný absťák. Alebo lepšie povedané, potrebovala  som sa odreagovať a mať chvíľku len pre seba. V úplne inom prostredí ako je práca alebo domov, kde vás čaká druhá smena.

Ísť do obchodu po týždni je už vlastne aj nutnosť, lebo doma čo to chýba. Aby som nič nezabudla, nazerám do chladničky, poličky s koreninami a do "špajze". Ďalšia pomôcka je, že si predstavím obchod do ktorého idem. V mojej hlave sa prechádzam medzi  regálmi , vidím čo tam je a tak si spomeniem, čo mi treba kúpiť.

Zapisujem na lístoček. Spisujem po skupinách. Potraviny, drogéria, ostatné. Vezmem si primeranú tašku, prípadne partnera. On to vydrží. Môj hrdina.

Pri platení býva najviac ľudí pri pokladniach blízko východu. Preto smerujem ukončenie nákupu k vzdialenejším pokladniam, kde očakávam menší nával.

Ešte jedna osvedčená rada: "Nechoďte do obchodu s potravinami hladný."

 

21. 1. 2018


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru