Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po roce zas

23. 04. 2002
0
0
335
Autor
kolcavka

/na melodii SAMETOVÁ - skup. Žlutý pes/ Vzpomínáš, bylo to před rokem, Turzovku jsme vzali útokem a Turgau velel: \\\"k bezínový pumpě\\\" Všichni stáli v němym úžasu když tak, jak na křídlech Pegasů blížil se fekál k vrchovatý žumpě Ani dnes se tu nic nezmění tabulky ať řinčej okenní ať Fernet teče jako řeka proudem Měsíc ať si zírá zeshora jak vypadá stádní obora do háje, bože, jdi s posledním soudem R: Vzpomínáš ty starej smrku a zas nás tu máš na krku zase jsme tu, vždyť je to pár kroků ještě sto roků, budem tu hrát. Chajda svítit bude do rána spousta písní bude přehrána ohnivou vodu lijem do pohárů Jak jsme starý, tak jsme splašený panelák za Turzovku vyměním ač rána kalný, pořád máme páru Ať nám aspoň jednou do roka v uších zazní slova proroka: \\\"fidlátka sbal si, a rodině dej kvinde\\\" Pak že čas i kámen ohladí šakal s kozou vždy si poradí zase se sejdem, snad tady či jinde R: Chybí nám ten, kdo tu není a v alkohol krev se mění ať nad hlavou se nám čerti žení tak chop se sklenky, vždyť nad stádo není...


Radost
23. 04. 2002
Dát tip
dobrá nostalgická atmosféra... A ty rýmy sedí líp než v té předešlé...:-))) vůbec mi vyhovuje líp...je to skoro tip...ale jen skoro

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru