Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtyři roky utrpení

17. 02. 2000
0
0
615
Autor
Grzin

Tak tohle je mé druhé dílko a zatím jediné, které jsem psal bez čajové euforie, takže uvidím, pište, kritizujte. Jo, a ty 4 roky utrpení - to není zrovna škola (V tomhle případě).

Tabule černá a bílá stěna, co to však oko koutkem skvrní? hlava rozmazaná, naježená, oči jdou šedrem, zrak se kloní. Hlavu opačným směrem odvrátím, bych síle nadzemské se ubránil. Však v mysli co zřel bych si vybavím a mozku puls ucítím na pár chvil. Obraz tak ostrý a jasný, v oblačcích páry jemné stvoření. Sen ladný a krásný, to jsou ty čtyři roky utrpení. Pozornost v prázdnotě je ztracena, zbytečné mysl vědou dusit. Chtíč stoupá a duše je zvrácena, Marné je kdy však cokoli zkusit. Alespoň pohled dopřeji sobě, jak snadné je hlavou otočení. V mozku je temno, tělo jak v hrobě, tohle ty čtyři roky utrpení.
Anonym
21. 02. 2000
Dát tip
Myslim, ze znam anonyma.

Grzin
21. 02. 2000
Dát tip
tak diky za absolutne vycerpavajici kritiky anonymove.

Anonym
21. 02. 2000
Dát tip
Grzine a co když jsem někdo, koho opravdu znáš? CBD. :-o

Grzin
20. 02. 2000
Dát tip
Kéž bys anonyme byl někdo, koho neznám

CBTD. :-(((

Anonym
17. 02. 2000
Dát tip
Myslím, že vím o čem píšeš víc, než si myslíš.
cbd.
:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru