Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmizení

25. 04. 2002
1
0
1923
Autor
elee

Nad útesem právě vál silný vítr. Moře naráželo svými přílivovými vlnami do písku, celým krajem se rozléhaly dunivé hromy a hluboké poryvy silného větru ohýbaly stromy.
   Pár malých chatrčí stálo mezi hustým porostem a nikdo se neodvážil vykročit ven, do této bouře. V malých oknech zářilo kryté světlo svícnů. Mohutné kapky se odrážely od dřevěných střech. V tom se náhle krajem rozlehl ohlušující záblesk a rozhostilo se napjaté ticho.
   -Od té doby tato malá vesnička jakoby zmizela z povrchu zemského. Nikdo o ní už nikdy neslyšel a nikdo ji už nespatřil…


Feanor
22. 07. 2005
Dát tip
:))))))))

Katiinka
21. 03. 2003
Dát tip
mi to přijde...nevim....proč???...náplň

galaxy
09. 09. 2002
Dát tip
:o)

Jarodějka
31. 05. 2002
Dát tip
máš pravdu, zapomněla jsem, že nebudu v CZZZZZZZZZZZZZZZ ;o)

Jarodějka
30. 05. 2002
Dát tip
Wopi, jen ať tvoji poslední kritiku neuvidí Čaroděj, nebo tě na oplátku roznese na cimpr campr on :o)

Jarodějka
30. 05. 2002
Dát tip
tajemná vesnička, jemná a záhadná záblesk zahasil svícny, nebo se střechy rozhořely ? nebo přílivová vlna silná polkla břeh a kdo tam byl, a pozorně se díval, zmizení nepostřeh ;o)

Wopi
30. 05. 2002
Dát tip
Jarodějko, připomeň mi, až bude čas & nálada, abych Ti vysvětlil, co je humorná nadsázka. :)) btw. Nemáš také nick komár? Tuhle v létě jsem trávil večer u rybníka a pustili se do mě taky tak nějak... :))

Jarodějka
30. 05. 2002
Dát tip
Wopi, nick komár ještě nemám :o) myslela jsem že se bez humorní nadsázky pouštíš do Čaroděje, a ono to bylo jenom přátelské škádlení, tak se ti musím veřejně omluvit, v létě bude čas :o)

Wopi
30. 05. 2002
Dát tip
bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz PLÁC! vedle... czzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Deltex
29. 04. 2002
Dát tip
*

Wiki
26. 04. 2002
Dát tip
sidi, máš tam moc čárek :-)))))

sidi
26. 04. 2002
Dát tip
Wiki, mám tam čárek akorát. Problém bude nejspíš v tom že já jsem dramatický pisálek a ty romantická čtenářka. :-)

Wicana
26. 04. 2002
Dát tip
Wiki, nechci už avízka, dílko jsem si stáhla mám tě ráda, proto doufám, že se raději sejdeme, než se vidět přes počítač

Wiki
26. 04. 2002
Dát tip
Romantická čtenářka a množství punkce nejde dohromady ???

Wiki
26. 04. 2002
Dát tip

Wopi
26. 04. 2002
Dát tip
Wiki, nechci už avízka... se raději sejdeme... nebo rozejdeme... nebo co já vim....

Wopi
26. 04. 2002
Dát tip
Těch čárek neni zas až tak moc, ony jsou jenom na cestách, když se třeba ta nesmyslná mezi "unášet" a "svojí" dá tam, kde má být (mezi "ano" a "Wiki"), je to docela slušný. :))

Wiki
26. 04. 2002
Dát tip
Wopi, nezapomeń si koupit jogurt :-))))

Wopi
26. 04. 2002
Dát tip
To jako Z MEJCH PENĚZ? To by mi moc nechutnal, kysnul by mi v mých něžných ústech...

sidi
26. 04. 2002
Dát tip
Náhodou!, ta čárka mezi "unášet" a "svojí" je velmi smyslná. Autor který se před čárkou skutečně extaticky nekonkrétně unáší představami že je unášen, se za čárkou zklidní a učiní výčet čím vším může být unášen. Že uvede pouze jeden příklad na věci nic nemění. p.s. Jo a Wopíku, na cestách byl koblížek, jenže to je zase jiná pohádka.

sidi
26. 04. 2002
Dát tip
Omlouvám se, v posledním příspěvku mi chybí čárka.

Wopi
26. 04. 2002
Dát tip
Smyslná možná je, to nedokáži posoudit, já mám rozpoznávací schopnosti omezeny toliko na smyslné ženy. Koblížek byl na cestách, to je pravda, ale jen do té doby, než jej sežrali.

sidi
25. 04. 2002
Dát tip
Koupil jsem si praženou kukuřici, sedím tu na svém sedadle, a napjatě čekám jak to bude dál.

Wiki
25. 04. 2002
Dát tip
No, sidi, to přece nebude dál ! Vesnička zmizela na lepší místo a krásnější, zrovna tak, jako si naše milá kolegyně změnila nick na lepší a krásnější, který se bezva hodí pro mladou čarodějku Musíš zapojit fantazii :-) :-))))))))))))))))))))

sidi
25. 04. 2002
Dát tip
Ale ano Wiki, máš pravdu (jako vždycky), stačilo by jen zavřít oči a nechat se unášet, svojí fantazií ... Ano, svojí fantazií ! Jenže já toužím poznat jinou, cizí, autorovou !, fantazii. - Jí se nechat unést ... třeba do drsné země vřesovišť tam na severu. Ale Wiki, proboha, není pravda to co naznačuješ, viď že ne? - To bych odtud utíkal až by se mi za patama prášilo. :-) p.s. Autor, jestli je v tom nevinně, nám doufám odpustí. :-))

sidi
25. 04. 2002
Dát tip
Wiki, a co moje punkce, dobrá? :-)))

Wopi
25. 04. 2002
Dát tip
ujde

Sedmfialek
25. 04. 2002
Dát tip
Připomíná mi to "atomovou bombu", to téma bylo zpracováno už mnohokrát ... a nutno říci, že i mnohem sugestivněji než tady. To "mohutné kapky se odrážely od dřevěných střech" jako bych už někde četl ...

Wopi
25. 04. 2002
Dát tip
Atomová bomba - ať už v uvozovkách nebo bez nich - to nebyla... to bychom o té vesničce naopak slyšeli ve všech zprávách imrvére kolem dokola. Takže šlo jednoznačně o magické zmizení. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru