Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JMÉNO TÉTO BÁSNI DÁ(VÁ)TE SAMI

18. 02. 2000
3
0
1086
Autor
Butterfly

ano, kritiku, ale neublizovat autorce ;)

Sčítání lidu proběhlo v klidu aniž kdo tušil, kdo z nich tře bídu kdo žije vesele ve vile s bazénem má vinu na čele a titul před jménem kdo bydlí pod mostem a žere odpadky zarostlé porostem moderní pohádky Sčítání duší, to se teď sluší zamáčknout hnidu, svědci jsou hluší budeme společně budovat společnost jež bude žít věčně neznaje slůvko ctnost a všude po cestě válí se kamení schované ve vestě u brýlí mámení A po ulici jdou srdce spící jež lidskou lásku prodaly litci který z ní ulije penízky cinkavé srdce vám uhnije na cestě k popravě vše na co sáhnete v zlato se promění a zrada vykvete v krvavém prameni A na obrázku za žlutou krásku zříš vedle svící němou otázku v době kdy slunce vám zmizelo za stěnou někdo šel k výšinám, kde lásku zhrzenou proměnil v pěnu dní, kdy vším jste pohli Otázka ona zní: jak jste jen mohli?
Lowlander
02. 05. 2003
Dát tip
TIP* Tohle se mi OPRAVDU líbí :o)))

Saxanka
07. 05. 2000
Dát tip
.........................

AZALIN
24. 02. 2000
Dát tip
Zajiiiiiiiiimaveeeeeeeeee...

tvarově mě to zaujalo, obsahově neoslovilo, ale protože se bojím Břízy, víc už nenapíšu... :))

Vesis
23. 02. 2000
Dát tip
Mně se to moc líbí, je to vyzývavé a burcující. Takovéhle věci se píšou docela těžko, ale tato forma, v tomto podání...to sedí :o) jen tak dál.

Anonym
21. 02. 2000
Dát tip
Politika???
to snad né...zato v tom vidím vykřičník a přiznám se, že básničky které se snaží něco říct, něco zdůraznit a na něco upozornit mám hodně ráda. Příjemě mě také překvapilo pár narážek na díla která jsou mé maličkosti blízká...Boris Vian zajímavě dokresluje básničku.
*posílám šílené povzbuzení od šílené*

Lyryk
20. 02. 2000
Dát tip
Líbí se mi jazyk, nápadité neotřelé rýmy, souhlasím s obsahem, nevěřím v dobro soudů a vyčítání, přesto je dobře, že odvahu soudit někdo má, v blahosklonném životě musí existovat i hrozba :-)))

zolli
18. 02. 2000
Dát tip
co treba Ene Bene, kdyz je to tak volebne angazovany

Merle
18. 02. 2000
Dát tip
No, politiku nemám rád, ale ne natolik, aby mě zajímala... Každopádně první sloka se mi velice líbila (nemluvím o obsahu, ale o významech slov a melodii) Ostatní už mi nepřipadly tak skvělý, ale pořád dost dobrý.

Jean
18. 02. 2000
Dát tip
Je to fakt. Ta první sloka je asi fakt nejlepší.

sidi
18. 02. 2000
Dát tip
Třetí souhlas pro první sloku.

Laďa
18. 02. 2000
Dát tip
Ten jazyk, to je skvost.

Bříza
18. 02. 2000
Dát tip
Příjde Vám to politické ? Slůvko Ctnost patří doprava, nebo doleva ? Nemáte snad některá temata automaticky (příliš automaticky) propojena ? Nemám rád, když se zaujímají stanoviska, která dopředu absolutně nepřipouští omylnost. Nechce se mi ji kritizovat (báseň). Ta diskuze mě rozladila... - Jak jste jen mohli ???

Merle
18. 02. 2000
Dát tip
promiň Břízo, kaju se... odpusť prosím... Ať za moje hrříchy netrpí ubohá pisatelka... no tak se sakra smiluj!

xpired
18. 02. 2000
Dát tip
Ptal bych se - Jak JSME jen mohli??? Ale jsem rád, že tvoříš dál. Obsah básně si každý přebere sám, k tomu nebudu nic dodávat. A forma je mi ukradená. Tak zase někdy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru