Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

02. 05. 2002
0
0
921
Autor
Strašák

Láska

 

Láska,

je mnohdy příběh

bez pointy,

vyvětrá,

odvane,

zbudou jen

alimenty...


Klíčenka
04. 05. 2002
Dát tip
bych to nezařadila mezi básně lyrické rýmované, když je to tak všední, opsané ze života, žádná originální pointa, naopak

Marco
04. 05. 2002
Dát tip
tak ...jak jsem řek´... tak jsem čet´ ...

Slunečná
03. 05. 2002
Dát tip
možná chtěl autor uhodit vtipně na hlavičku, ale je to ohrané a okoukané ... možná příště to bude silnější a ne pouze pokus o vtip od člověka co neví o čem mluví Nezlob se na mě

Strašák
03. 05. 2002
Dát tip
Ani se nezlobím, ale vím o čem mluvím, vytrvale měsíc co měsíc platím a rovnou na dvě, už 16 let.Takže o vtip nejde, jen zkušenost. Básničky zde uveřejněné nevymýšlím jako mnozí, ale žiji. Jinak netvrdím že je to geniální, ale láska není vždy ťuťu, ňu ňu :-).

Slunečná
03. 05. 2002
Dát tip
Myslím, že autor nepochopil smysl mé řeči, zkus to znova a tentokrát nalezni podstatu!

Strašák
03. 05. 2002
Dát tip
asi jsem starý a tupý, ať čtu jak čtu, hledám podstatu tvé kritiky, pokud měla jiný smysl, než to, že autor neví o čem mluví, pak to napiš jasně. Byl to fakt jen malý povzdech ne umění...I když tě neznám, tak ta poslední věta byla pod pás, uznej to.

Slunečná
03. 05. 2002
Dát tip
Proč tedy zatrháváš arénu, když tu báseň nebereš jako umění? Podstatu mého textu jsem ti shrnula do soukromého dopísku ;-)

Strašák
03. 05. 2002
Dát tip
Víš, jsem tu nový, pár dní, je to tu velmi nepřehledné, zprávy jsem se naučil až dnes, ale znovu opakuji, že závěr kritiky směřoval ke mě jako k člověku a ne k dílu, nevím coí je Arena, osobně si fakt nemyslim, že by ta hříčka se slovy nazvaný Láska stála za delší diskusi, ten konec ti ale ulít.

Slunečná
03. 05. 2002
Dát tip
Když myslíš, že konec ulétl tak asi ulétl. Přijmi tedy mou omluvu i zde sem pod dílo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru